|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Status: Offline
Dni: 6952 (98%)
Postów: 831
Wiek: 33
Cz-wa centrum
|
Sob 21 Sty 06, 17:15:24 [sztyca podsiodłowa] - konserwacja, opinie |
|
|
Ostatnio znalazłem smar na sztycy, jaki był tego cel ??
Notatka dodana przez MonteRochee: | Temat został wydzielony i zmodyfikowany z Warsztat "jaka kierownica?"... |
|
|
Powrót do góry |
|
MonteRochee
Status: Offline
Przebieg: 7114 (100%)
Kondycha: 1726
Kawodrza Dolna
|
|
Powrót do góry |
|
Reklama |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7012 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 49
|
Nie 22 Sty 06, 15:54:49 |
|
|
No Monte... Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - smarujesz tą część sztycy, która tkwi w ramie? Jeśli tak to wiem że to nie za dobry pomysł smarować sztycę smarem. Smar który dostanie się ze sztycy na rurę "sztycową" ramy z czasem straci swą konsystencję i zacznie się stopniowo zamieniać w ciało bardziej stałe - coś na kształt oliwki, która zbiera się z brudem na kółeczkach przerzutki.. Spowoduje to POWAŻNE problemy z wciskaniem i wyciąganiem sztycy z ramy. Miałem kiedyś taki problem...
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
MonteRochee
Status: Offline
Przebieg: 7114 (100%)
Kondycha: 1726
Kawodrza Dolna
|
Nie 22 Sty 06, 23:34:02 |
|
|
Ja nie mam z tym problemu i robię to z poleceń pewnego źródła, patent na skrzypienie i strzelanie sztycy, który wszystko eliminuje.
Smarowane jest góra 2 cm rury cienkiej warstwy smaru, nie myślcie że całą
Już to testowałem i wiem, że się sprawdza, a sztyca nie obniża się.
Wszystko oczywiście w granicach rozsądku i znikomych ilości.
Działa.
...pozdrowienia dla wszystkich rowerowych teoretyków...ja jak Speedy jeszcze żyję... |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Kontakt z osoba zarzadzajaca witryna: Speedy
|
|
|
|