ostatnio troche przytył...
142g to waga typowej, solidnej kierownicy do XC.
a Sl-K to przesolidna konstrukcja.
lżejszy model od FSA K-force to kierownica bardzo popularna a mimo to nie spotkałem się z jej uszkodzeniem. no chyba że ktoś zbyt mocno dokręcił rogi.
niska waga może być problemem w przypadku "wynalazków".
jak patrzę w oferte NU to widzę w niej hamulce Ashimy. pewnie reszta komponentów to też przebrandowane chińczyki.
jest tego więcej i dla odchudzających zalecałbym ostrożność.
kilka gram więcej chyba nie boli bardziej niż połamane ręce
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach