wczytywanie...
Częstochowskie Forum Rowerowe - Strona Główna » Warsztat - naprawa i serwisowanie sprzętu

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
[hamulce] Pancerz dzielony czy cały?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarny_mario Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4580 (65%)
Postów: 53
Wiek: 50

Częstochowa 1000

Post Pon 23 Kwi 12, 14:14:05     [hamulce] Pancerz dzielony czy cały? Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Przymierzam się do wymiany linek i pancerzy hamulcowych (V-break) i tak się zastanawiam, czy coś zyskam/stracę, gdy całą linkę do tylnego hamulca umieszczę w pancerzu, bez dzielenia go i przeciągania linki przez przelotki w ramie?
Ktoś z Was tak zrobił? Albo znacie kogoś takiego? Ciekaw jestem efektów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
outsider Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 6960 (99%)
Postów: 1704

Raków Zachód

Post Pon 23 Kwi 12, 14:42:09     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zyskasz na szczelności, przybędzie na wadze, poza tym nic się dzieje.


"Jaki trenig - taki czas"
"Ból przeminie - chwała pozostanie"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora   Tlen    
Reklama
Lukas Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 6904 (98%)
Postów: 1114
Wiek: 38

Częstochowa [Tysiąclecie]

Post Pon 23 Kwi 12, 15:15:10     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Możesz sobie porysować ramę w wielu miejscach, gdzie pancerz będzie się ocierał o lakier. Najlepiej jest co sezon wymieniać linki z pancerzami. Ciężko w ciągu jednego sezonu zapchać pancerze, ale może nie doceniam Twoich możliwości Wink


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Piksel Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4670 (66%)
Postów: 263

Podjasnogórska

Post Pon 23 Kwi 12, 15:21:08     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Lukas, mało widziałeś.Pancerze można zapchać w ciągu dosłownie paru godzin.Sam byłem tego przykładem na maratonie we Wrocławiu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
Lukas Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 6904 (98%)
Postów: 1114
Wiek: 38

Częstochowa [Tysiąclecie]

Post Pon 23 Kwi 12, 16:39:29     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Piksel napisał:
Lukas, mało widziałeś.Pancerze można zapchać w ciągu dosłownie paru godzin.Sam byłem tego przykładem na maratonie we Wrocławiu.


Jesteś więc pierwszą osobą, którą znam i której udało się zapchać pancerze w ciągu paru godzin Wink Skoro we Wrocławiu Ci się udało to w parę godzin to wystartuj w Krakowie - w Lasku Wolskim zapchanie powinno nastąpić po kilku minutach porównując trasę do Wrocławia Smile O klockach to słyszałem, że można zetrzeć na jednym wyjeździe, o pancerzach jeszcze nie. Kwestia jakiej klasy to były pancerze, jak je miałeś uszczelnione i obrobione oraz czy po maratonie wymagały wymiany czy tylko wyczyszczenia. Ale masz rację, pewnie mało widziałem Wink

Wracając do tematu i oceniając sytuację rzetelnie oraz obiektywnie - zdecydowana większość rowerzystów nie potrzebuje pancerza na całej długości, ale co kto lubi. Co więcej, nikt nikomu nie może tego zabronić ;-D


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Piksel Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4670 (66%)
Postów: 263

Podjasnogórska

Post Pon 23 Kwi 12, 19:37:09     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Lukas widziałeś zdjęcia z trasy oraz pogodę jaka była tydzień temu we Wrocławiu? Razz
Te parę godzin było z pewnością najbardziej błotne, jakie spędziłem na rowerze.Następnego dnia nie dało się ruszyć manetek i mimo dokładnego czyszczenia i smarowania pancerze były do wymiany.
Edycja: Sorry za pomyłkę chodzi o pancerze hamulcowe, tu masz rację, bo pancerz hamulcowy jest z znacznie trudniej zapchać niż przerzutowy.W przypadku hamulcy zapychają się fajki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
elziomallo Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 5393 (76%)
Postów: 196

Śródmieście/Wrocław

Post Pon 23 Kwi 12, 20:43:04     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

U mnie też fajki poległy, z przerzutek poległ końcowy odcinek niby Gore Ride
on, ale nie był uszczelniony w ogóle ;/ Przez niego straciłem szybko z połowę biegów Mr. yellow
Co do pancerza całego to mam wrażenie, że na pełnym hamulec bardziej miękko chodzi, ale to może wrażenie tylko.


rower
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Poisonek Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 6949 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 49


Post Pon 23 Kwi 12, 20:58:22     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Z własnego doświadczenia: miałem w poisonie taki zestaw przelotek, że zmuszony byłem poprowadzić jeden pancerz w całości. Lepiej sprawdzał się przerzutkowy. Ze względu na oplot pancerza (przerzutkowy wzdłużny, hamulcowy spiralny) hamulcowy pracuje liniowo - na dużej długości pancerz przy hamowaniu się ściska. Nie jest to najlepsze rozwiązanie.


Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
czarny_mario Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4580 (65%)
Postów: 53
Wiek: 50

Częstochowa 1000

Post Wto 24 Kwi 12, 9:59:14     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odpowiedzi. Smile
Odpuszczam sobie zatem modyfikacje, zresztą gdyby to rozwiązanie było lepsze (niedzielony pancerz), to pewnie producenci rowerów by je stosowali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
Raffal Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4317 (61%)
Postów: 3
Wiek: 48

Tysiąclecie

Post Sob 02 Cze 12, 21:50:28     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

niektórzy producenci przygotowują ramy pod prowadzenie pancerzy w całości
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Częstochowskie Forum Rowerowe - Strona Główna » Warsztat - naprawa i serwisowanie sprzętu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional


Kontakt z osoba zarzadzajaca witryna: Speedy