wczytywanie...
Częstochowskie Forum Rowerowe - Strona Główna » Co warto kupić?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Kupno nowego roweru.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lawliet Lawsford Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4376 (62%)
Postów: 18

Częstochowa - Północ

Post Czw 05 Kwi 12, 13:13:40     Kupno nowego roweru. Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam!
Jestem nowym użytkownikiem, ale przeglądam forum już od dłuższego czasu. Postanowiłem się zarejestrować, ponieważ tak jak w temacie chcę kupić rower.
Jako, że w tej kwestii w porównaniu z Wami jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę, więc zwracam się do Was o pomoc. Czy możecie dla mnie polecić jakiś dobry, nowy rower, który można kupić w Częstochowie? Ewentualnie do których sklepów powinienem zajrzeć. (allegro też)
Wzrost 185cm
Waga 76kg
Głównie będę jeździł asfaltem plus szuter i polne czyli mniej więcej stosunek 80-20%.
Jeśli jest taka możliwość, to kupno roweru "na części" też wchodzi w grę ale rower musiałby być złożony przed odebraniem. Tak jak np. przy kupnie komputera.
Budżet: 1500zł, ale nie obrażę się jak trochę zostanie Wink
Pozdrawiam!
Piotrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
nemoo Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4471 (63%)
Postów: 62
Wiek: 46

Częstochowa Tysiąclecie

Post Czw 05 Kwi 12, 16:56:27     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

dołączę pytanie a co z rowerkiem z praktikera jest tam taki srebrny aluminiowy pełna amortyzacja, hamulce tarczowe , nie podnosiłem wiec nie wiem ile waży za 800 zł ...... mi wygląd pasuje ale poproszę o jakąś fachową opinie .


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Reklama
outsider Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 6961 (99%)
Postów: 1704

Raków Zachód

Post Czw 05 Kwi 12, 18:29:35     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem