wczytywanie...
Częstochowskie Forum Rowerowe - Strona Główna » Propozycje tras rowerowych

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Szlak Orlich Gniazd Idź do strony Poprzedni  1, 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
endecja_czwa Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 3309 (65%)
Postów: 373
Wiek: 41


Post Czw 13 Maj 10, 18:43:16     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Pogoda nie daje wielkich nadziei...


"Kapitalizm to nierówny podział dóbr, komunizm to równy podział nędzy"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
emul_007 Kobieta



Status: Offline
Dni: 3896 (77%)
Postów: 597
Wiek: 25

Wręczyca Wielka

Post Czw 13 Maj 10, 18:59:58     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Cóż, jeszcze tydzien, jak nie to termin sie przeniesie.


"Nemo nascitur sapiens, sed fit"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
Reklama
emul_007 Kobieta



Status: Offline
Dni: 3896 (77%)
Postów: 597
Wiek: 25

Wręczyca Wielka

Post Sob 29 Maj 10, 14:09:29     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Wznawiam temat. Juz czerwiec zaraz, więc co z wycieczką ? Smile


"Nemo nascitur sapiens, sed fit"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
endecja_czwa Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 3309 (65%)
Postów: 373
Wiek: 41


Post Pon 31 Maj 10, 7:48:45     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ten weekend byłby idealny ze względu na Boże Ciało ale niestety pogoda ma być pod psem cały tydzień.


"Kapitalizm to nierówny podział dóbr, komunizm to równy podział nędzy"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
emul_007 Kobieta



Status: Offline
Dni: 3896 (77%)
Postów: 597
Wiek: 25

Wręczyca Wielka

Post Pon 31 Maj 10, 16:48:05     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Stabilizacja pogody, tego trzeba, tylko jak długo czekac.. :l


"Nemo nascitur sapiens, sed fit"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
emul_007 Kobieta



Status: Offline
Dni: 3896 (77%)
Postów: 597
Wiek: 25

Wręczyca Wielka

Post Wto 29 Cze 10, 21:47:52     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Odświeżam temat - piekna pogoda, wakacje. Wink


"Nemo nascitur sapiens, sed fit"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
scottmaniak Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 3035 (60%)
Postów: 3

Poraj

Post Czw 01 Lip 10, 14:18:38     noclegi na trasie Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jakby można udostepnic info o noclegach na trasie to bym prosil Smile


MTB - Moj Tajny Bog
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
jakee



Status: Offline
Dni: 2945 (58%)
Postów: 2


Post Sro 29 Wrz 10, 10:50:00     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

oka lukas, troche wyluzuj

Ostatnio zmieniony przez jakee dnia Sob 02 Paź 10, 8:40:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Lukas Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4920 (97%)
Postów: 1102
Wiek: 33

Częstochowa [Tysiąclecie]

Post Pią 01 Paź 10, 18:32:45     Spamerom i pseudopozycjonerom mówimy stanowcze: NIE! Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

jakee,

z początku miałem Ci odpuścić i zapomnieć. Jednak dziś znowu dałeś o sobie znać. Tym razem na zupełnie innym forum, co już u mnie spowodowało wnerwa. Solidnego wnerwa.

Posty o podobnej treści i linkach do strony Twojej lub Twojego klienta umieszczasz na różnych forach dyskusyjnych:

http://forumjurajskie.pl/viewtopic.php?f=8&t=4444

http://www.czestochowaforum.pl/viewtopic.php?p=109206#109206
http://czestochowaforum.pl/viewtopic.php?p=109145#109145

na więcej nie wchodzę to nie wiem gdzie Cię jeszcze pognało, ale backlinki do pierwszej pozycjonowanej przez Ciebie strony prowadzą m.in. stąd:

http://katalogwww24.pl/sport-i-turystyka/przewodnik/topo-skaloplany-jura-krakowsko-czestochowska-s1738.html

i wielu innych śmieciowych serwisów, gdzie wszędzie wklepujesz tą samą litanię do pana googla wielemogącego.

Na forum częstochowskim, nie wiem czy zauważyłeś, że Twoje linki mają dyrektywę "nofollow", więc Twoje wysiłki tam są daremne. Google i inne wyszukiwarki pstrykną Cię w nosek. Na naszym rowerowym forum Twoja próba pozycjonowania strony własnemu klientowi też nie jest najwyższej jakości - znasz pojęcia "anchor linku"?

Przejdźmy do rzeczy, bo szkoda czasu:

Jak dla mnie jesteś zwykłym spamerem i pseudopozycjonerem. Należy Ci się ban na tym i innych forach. To forum, jak i wiele innych, żyje dzięki składkom lub sponsoringowi osób lub firm, które robią to w swoim, wybranym celu. Ty natomiast używasz forum do własnych interesów, bez kosztów i co gorsza bierzesz za to kasę od swoich klientów - zarabiasz na nas, forumowiczach.

Wykup sobie jakieś wpisy u blogerów lub załóż konto na farmlinkach (oczywiście po uprzedniej opłacie) i tam wklejaj sobie swojego spamerskie posty i linki do stron swoich klientów - a potem wystaw za to wszystko fakturę swojemu klientowi.

Każdy chce zarabiać i się rozwijać, ale nie kosztem innych. Pamiętaj to. I podszkol się trochę w sztuce pozycjonowania, bo na razie to marnie to wygląda.

Nie wnikam czy Twoim hobby jest rower, czy w ogóle go masz - dla mnie tym postem jesteś spamerem i o to mam pretensje. Dorzuć się na serwer i domenę to wtedy pogadamy.

Do Adminów: róbcie co uważacie, ale nasz kolega próbuje zarabiać kasę na naszym i innych forach - mnie to rybka, ale chciałem żeby gość był świadomy, że ktoś patrzy na to co on robi.

pozdr.


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
jakee



Status: Offline
Dni: 2945 (58%)
Postów: 2


Post Sob 02 Paź 10, 9:26:20     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

raczej mialem na celu zainteresowanie ludzi ta strona niz jej pozycjonowaniem ale co zrobic nie chcesz to nie wchodz , twoj wybor. skasowalem ten wpis bo moze fakycznie wygladalo to kijowo. a co do kasy i zarabianiu to nie zakladaj z gory ze kazdy jest az tak zachlanny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Lukas Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4920 (97%)
Postów: 1102
Wiek: 33

Częstochowa [Tysiąclecie]

Post Sob 02 Paź 10, 18:32:49     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Cytat:
raczej mialem na celu zainteresowanie ludzi ta strona niz jej pozycjonowaniem ale co zrobic nie chcesz to nie wchodz , twoj wybor.


I prawie Ci się udało, bo ja też tak z początku myślałem - wszedłem sobie, pooglądałem i ok. Zacząłeś spamować na innych forach w ten sam sposób i to już było przebranie miarki. No i "raczej" też jest wymowne Smile

jakee napisał:
skasowalem ten wpis bo moze fakycznie wygladalo to kijowo.


Cieszę się, że pomimo mojej ostrej reakcji podjąłeś słuszną decyzję.


jakee napisał:
a co do kasy i zarabianiu to nie zakladaj z gory ze kazdy jest az tak zachlanny.


jakee, obaj dobrze wiemy o co tutaj chodzi Smile Oczywiście, że o kasę i zarabianie - nie opowiadaj bajek, bo oboje siedzimy w tym samym temacie i nie czaruj mnie.

Życzę sukcesów w rozwijaniu biznesu, ale stosuj przyzwoite praktyki i nie kosztem innych. Któregoś dnia to ktoś może robić interes Twoim kosztem i być może wtedy zobaczysz czy tak łatwo się wyluzować.

I tym postem kończę ten niemiły, aczkolwiek potrzebny, offtopic.

Pozdrawiam.


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
a-zzz



Status: Offline
Dni: 2721 (54%)
Postów: 1


Post Sro 11 Maj 11, 10:14:45     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam,
w pt bede jechala z Krakowa w kierunku Czestochowy. Moze mnie ktos przekimac gdzies na trasie,ew.Olkusz?

Dzieki,
anka


Saludos,
Anka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Lukas Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4920 (97%)
Postów: 1102
Wiek: 33

Częstochowa [Tysiąclecie]

Post Sro 11 Maj 11, 23:40:27     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

a-zzz napisał:
Witam,
w pt bede jechala z Krakowa w kierunku Czestochowy. Moze mnie ktos przekimac gdzies na trasie,ew.Olkusz?

Dzieki,
anka


Ja jedynie mogę pomóc na miejscu, w Czwie.


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
rowerek18 Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 3217 (63%)
Postów: 3
Wiek: 27

1000

Post Nie 03 Sie 14, 10:20:13     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam czy ktoś moglby polecic jakies noclegi na szlaku ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Sikor Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 3582 (71%)
Postów: 128
Wiek: 43

Częstochowa - Lisiniec

Post Pon 04 Sie 14, 10:36:46     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Chciałem z żoną przejechać na rowerach trasę z Krakowa do Cz-wy w dniach 15-17.08. Oczywiście chodzi aby bez pośpiechu zwiedzić jak największą ilość ciekawych miejsc i stąd 3 dniowy program. Mam tutaj do Was prośbę o podanie sprawdzonych nocelgów na tej trasie.

O ile tereny od Cz-wy do Ogrodzieńca mam dość obeznane, to tereny pod Krakowem są w zasadzie mi obce. Chciałbym zahaczyć o Ojcowski Park Narodowy, ale z tego co pamiętam odcinek Kraków w kierunku Krzeszowic też jest dość ciekawy.

Z góry dzięuję za sugestie ciekawych noclegów na tej trasie i sugestie dot. optymalnych dziennych odcinków. Mam ten problem, że ja jestem w stanie zrobić tę trasę spokojnie w ciągu dnia. Niestety, w przpadku mojej drugiej połowy możemy mówić o dziennych przebiegach rzędu 60-80 km. Brakuje mi tutaj kompletnie punktu odniesienia do możliwości innych Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Gadu-Gadu    
Lukas Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 4920 (97%)
Postów: 1102
Wiek: 33

Częstochowa [Tysiąclecie]

Post Pon 04 Sie 14, 18:55:37     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Nocowałem kiedyś za znajomymi w Brandysówce:

http://www.dolinabedkowska.pl/

tuż pod Sokolicą, w dolinie Będkowskiej - przepiękna okolica i świetna baza wypadowa na dolinki podkrakowskie Wink

Jest to schronisko, więc nie można wymagać wysokiego standardu, ale jak człowiek chce się tylko przespać to wg mnie jest OK Wink


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Skowronek Kobieta



Status: Offline
Dni: 1914 (38%)
Postów: 75
Wiek: 35

Częstochowa

Post Pon 04 Sie 14, 21:37:21     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

A my mieliśmy kiedyś noclegi w Paczółtowicach "Przy Dolinie"
http://www.eholiday.pl/noclegi-oi7754.html

Bardzo mili gospodarze, jest gdzie schować rowery, pokoje ok, w pełni wyposażona kuchnia a tuż za domem zaczyna się Dolinka Racławki Smile


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość      
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Częstochowskie Forum Rowerowe - Strona Główna » Propozycje tras rowerowych Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional

Hosting: strony internetowe gre.pl
Kontakt z osoba zarzadzajaca witryna: Speedy