wczytywanie...
Częstochowskie Forum Rowerowe - Strona Główna » Z życia rowerzysty...

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Trial i wszystko co się z nim wiąże... Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siwy Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7033 (99%)
Poj. silnika: 600
Postów: 1676

Częstochowa Raków

Post Czw 17 Mar 05, 16:53:22     Trial i wszystko co się z nim wiąże... Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

przesunąłem tamten temat z warsztatu ale go gdzieś wessało..

wypada mi przeprosić jedynie i poprosić o zaczęcie nowej dyskusji... Neutral.


Odblaski ratuja życie.

Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Czw 17 Mar 05, 17:10:57     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Skoro mam y nowy temat to zaczynamy, wieć chodzi tu o to żeby nauczyć się kilku tricków,
dlatego więc będziemy się spotykać i ćwiczyć,
Uzupełniamy liste obecności. Very Happy


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Reklama
Siwy Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7033 (99%)
Poj. silnika: 600
Postów: 1676

Częstochowa Raków

Post Czw 17 Mar 05, 17:12:51     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ja tam na swojej kozie pewnie nic nie zrobię ale zgłaszam swą obecnośc... Smile


Odblaski ratuja życie.

Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Czw 17 Mar 05, 17:19:08     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Bez trialowego roweru też można sie czegoś nauczyć a na początek taki chyba wystarczy. Moj bike też nie jest stworzony do tego typu akrobacji, ale zobaczymy


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Siwy Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7033 (99%)
Poj. silnika: 600
Postów: 1676

Częstochowa Raków

Post Czw 17 Mar 05, 17:29:20     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

nie wiem czy chcę męczyć mojego górala... wolałbym to robić na rowerze specjalnie do tgo przystosowanym... ale cóż.... jak się lubi co się nie ma, to się lubi co się ma Very Happy Cool


Odblaski ratuja życie.

Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Czw 17 Mar 05, 17:45:19     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ale kto tu mówi o męczeniu, ja też nie mam zamairu aby mój bike się rozpadł ale takie rzeczy jak jazda na jednym kole to nie wymagają chyba super sprzętu


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Siwy Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7033 (99%)
Poj. silnika: 600
Postów: 1676

Częstochowa Raków

Post Czw 17 Mar 05, 17:49:02     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ale żeby poskakać na np. tylnym kole albo obydwu to trzeba mieć przynajmniej jakieś obręcze, jak nie całe koła porządne... a ja mam zwykłe obręcze... jedna komora... o piastach czy sprychach nie wspominając... Razz


Odblaski ratuja życie.

Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT).


Ostatnio zmieniony przez Siwy dnia Czw 17 Mar 05, 17:56:17, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Czw 17 Mar 05, 17:51:54     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ja jestem dość ciężki i też mi się nie uśmiecha skakać na moich nowych kółkach, troche mi szkoda, mimo iż są wzamcniane to są przecież jakieś granice


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
fr33 Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7008 (99%)
Postów: 933
Wiek: 42

Częstochowa

Post Czw 17 Mar 05, 18:13:49     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

co Wy gadacie za glupoty:P ... jak sie nie rzuca rowerem i skacze sie delikatnie to nic sie nie stanie Razz ... stadium psucia zaczyna sie dopiero jak opanujesz skakanie na tylnym kole ... do tego czasu jest luzik Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Czw 17 Mar 05, 18:36:20     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

właśnie dlatego mówię, że nie wszytko (np skoki) ale wiele rzeczy można potrenować bez szkody dla roweru


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Siwy Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7033 (99%)
Poj. silnika: 600
Postów: 1676

Częstochowa Raków

Post Czw 17 Mar 05, 18:47:20     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

jak ktoś chce sobie pocztać to zapraszam do lektury Very Happy

Co to jest Trial?

Definicje Trialu ciężko jest podać, lecz można ja określić w tych słowach: Jest to sport, który polega na skakaniu przez wszelakie przeszkody naturalne i nie naturalne np. skałki, murki itp. Trial Rowerowy wywodzi się od Trialu motorowego, który powstał ok 20 lat temu. Trial Rowerowy powstał po to, aby młodzi, „Moto Trialowcy” mogli uczyć się bezpiecznie równowagi i niektórych trików. Niektórzy jednak zakochani w rowerze postanowili pozostać na nim i tak narodził się Trial rowerowy. Do dziś Hiszpania uważana jest za kraj gdzie narodził się Trial rowerowy. Trial jest chyba najbardziej destrukcyjnym sportem rowerowym, który wymaga najbardziej sprawnego technicznie roweru. Każdy, kto chce konkurować na zawodach musi godzinami, tygodniami, miesiącami i latami ćwiczyć najprostsze triki doprowadzając je do perfekcji. Dla większości trialowców znaczna cześć treningu poświęcana jest ćwiczeniom, próbom jak i na poprawianie swoich umiejętności. Wszystko to jest monotonne, ale bez treningu tego typu nie osiągniemy niczego. W tym sporcie najważniejsza jest równowaga, dlatego praca nad balansem jest najważniejsza i bardzo użyteczna. Najlepiej jest trenować w grupie z osobami lepszymi od siebie.

Rower do trialu, z czym to się je?

W Trialu rowerowym wyróżniamy 2 typy rowerów: tzw. Stock’i (czyt. Stoki, rower do trialu z [1]kołami) i Mod'y (wiadomo jak czyt. Smile Również rower do trialu powiedziałbym, że najbardziej typowy, z tym, że na 20 kołach). Każdy z nich ma swoje zalety i wady, jak również charakterystyczną technikę jazdy.

Pierwsze, co się rzuca w oczy jest wysokość ramy. Rura, podsiodłowa jest skrócona do tej długości, aby rura górna przedniego trójkąta tworzyła kąt 0 stopni (linie prosta) z rura górną tylnego trójkąta. Potocznie mówi się na to, że rama jest iska, więc pierwszym aspektem ramy trialowej jest to, że jest po prostu niska.

Kolejna również widoczną na pierwszy rzut oka rzeczą jest mała korba. Korba w zamieszczonym tutaj rowerze posiada wolnobieg z przodu i zablokowany bęben w tylnej pieście. Korba w stocku musi posiadać tzw. Rock ring, czyli osłonkę na koronkę kobry, gdyż w trialu często można spaść na korbę. Ogólną zasadą małej zębatki z przodu jest fakt, iż rower trialowy posiada przełożenie prawie w stosunku 1:1. Najczęściej spotykanymi przełożeniami są 22:16 w wypadku korby ze sztywną koronka z przodu i wolnobiegiem w tylnej pieści i 18:15 w wypadku korby z wolnobiegiem z zablokowanym bębnem w tylnej pieście.

Kolejną ważną i najprostszą do zrobienia we własnym rowerze trialowym jest skrócenie łańcucha. W tym rowerze jest on skrócony prawie do maksimum. Dzieję się tak gdyż gdyby łańcuch byłby normalnej długości podczas skakania, po prostu by spadał z zębatek.

Następnie chciałbym abyś zwrócił uwagę na tylny trójkąt[2]. Jak by porównać zwykły rower MTB do roweru trialowego zauważyłbyś, że nie dość, że tylny trójkąt jest skrócony to jeszcze wysokość suportu nad jest równa bądź wyższa niż baza kół [3].

Tylny trójkąt został skrócony po to, ażeby łatwiej się skakało, lecz jeżeli zostanie za mocno skrócony (w stockach się skraca prawie do, maximum lecz w modach zostawia się całkiem dużo) to się będzie nam skakać za lekko i wywrócimy się na plecy. Wysokość suportu również ułatwia skakanie, lecz jeżeli będzie za wysoko (przykł. Marc Vinco promodel by koxx) będziemy musieli dać dłuższy i wyższy mostek.

Kolejną również niezbyt widoczną rzeczą charakterystyczną dla roweru trialowego są opony. Opony powinny mieć gęsty bieżnik najlepiej w kostkę. Opona musi mieć bardzo duża przyczepność do podłoża. Przednia opona powinna mieć rozmiar w okolicach 2.1; lecz tylna w granicach 2,3- 2,5 czyli już szersza opona. Ciśnienie w oponie powinno być takie, że gdy położysz tylne lub przednie koło na kancie jakiegoś schodka to dociskając oponę do kantu to obręcz nie powinna dojść do schodka.. Jeżeli dojdzie i za mocno dociśniesz (zdaża się najczęściej przy skakaniu) złapiesz tzw. snake;a czyli po prostu przebijesz dętke.

Na zamieszczonym rysunku niestety nie widać szerokości obręczy. Tylna obręcz w porównaniu do zwykłych obręczy MTB jest bardzo szeroka. Szerokość obręczy w normalnym rowerze waha się przy 25mm.w typowym rowerze trialowym waha się przy 38-47mm

Przednia obręcz również jest szeroka, lecz nie aż tak... Waha się przy 32mm. Gdy będziemy posiadali wąską obręcz jazda przy niskim ciśnieniu w dętkach może spowodować, że opona się „wygnie” czyli zwinie, co jest bardzo niebezpieczne podczas skakania.

Kolejną bardzo ważna sprawą, której niestety na rysunku nie zobaczymy są hamulce. Hamulce muszą łapać z ogromną siła punktowo tzn. nie mogą mieć dużej modulacji siły hamowania. Gdy zaciśniemy dzwignie hamulca, ma on trzymać koło i go nie puścić. Najlepszym, lecz niestety również najdroższym jest zakupienie na tył Magur HS 33 z trialowymi klockami np. koxx bloxx, Zoo Pads, Plazmatic itd. Koszt takiego hamulca to ok. 450zł Tańszym i wg. niektórych lepszym rozwiązaniem jest kupno porządnych v-brake'ów z klockami, których koszt jest w granicach 200-300zł. Na przód potrzebny jest silny Hamulec, gdy już potrafimy troszkę lepiej jeździć. Na początku wystarczy najzwyklejszy v-brake. Przy hamulcach trialowcy stosują pewną sztuczke;. Smarują obręcze najzwyklejszym lepikiem (smoła). Zwiększa to znacznie sile hamowania jednak przedobrzenie powoduje, że smoła staje się oleista i wtedy hamulec działa gorzej jak wcześniej. Daje to pisk, który jest charakterystycznym dźwiękiem dla roweru trialowego.

Jest jeszcze wiele ważnych aspektów, lecz te będą omówione później. To są najważniejsze cechy, na które powinieneś zwrócić uwagę przy zakupie jakiegokolwiek roweru do trialu:

Niska rama z trialową geometrią (krótki tylny trójkąt, wysokość suportu, baza kół itd.), która jest nie większa jak 10;

Bardzo dobre hamulce

Szerokie opony i wytrzymałe obręcze (na przód liczy się w sumie bardziej waga jak wytrzymałość)

Korba z rock ringiem i najmniejszą koronką, najlepiej 22 zęby

Skrócony łańcuch

Jeżeli chodzi o moda to nie ma aż takiego problemu, gdyż po prostu nie ma NIEtrialowej ramy typu MOD (przyp. że BMX to nie mod). Więc z zakupieniem moda nie ma dużego problemu. Najtańszą wersja jest zakup używanego, gdyż w sklepie nie dostaniemy potrzebnych nam części.

Mod czy Stock?

Wielu początkujących się pyta, który z tych rowerów jest lepszy i na którym się lepiej/łatwiej skacze? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Niektóre rzeczy łatwiej zrobić na stocku a inne z kolei łatwiej na modzie.Cieżko mi opisać, co się robi, na którym łatwiej a co trudniej z tego powodu, że zakładam, że nie znasz nazw trików w trialu. Generalnie każdemu na początku proponuje pojeździć na swoim rowerze i zobaczyć, co mu wychodzi a co nie. Tutaj nie mowie o jeździe przez 3 miesiące tylko jak już mamy jakieś pojęcie o Pedal-up'ie (pot. Podkręcenie) i Side-hopie, gdyż właściwie te tricki decydują o wyborze roweru. Wiadomo, że nie ma znaczenia czy to mod czy stock każdy z tricków da się zrobić jednak niektóre po prostu łatwiej się robi na Stoku inne na modzie. Na modzie łatwiej zrobisz sidehopa i łatwiej będziesz przechodził sekcje na dwóch kołach. Ogólnie łatwiej się robi tricki z pedal-kicka (kopnięcia). Na stocku z kolei łatwiej zrobić pedal-upa ze względów na wielkość kol. Łatwiej również jest zrobić odmianę Ped-al.-upa, która nazywa się touch-hop (do standardowego podkręcenia dodajemy dobicie przednim kołem o przeszkodę) co jest bardzo efektowne. Niestety na modzie tego tricku praktycznie się nie da zrobić ze względu na długość roweru. Również łatwiej wskoczyć na tzw.haka czyli zawiesić się przednim kołem na przeszkodzie.
Wybór roweru zależy od Ciebie. Nikt Ci nie powie co jest lepsze co gorsze. Po prostu musisz pojeździć trochę na jednym i drugim.

[1] 1 Cal to ok. 2,54cm. 26 - to średnica koła.
[2] To tam gdzie jest koło, konkretnie jest to rura łącząca środek suportu (to na czym się obraca korba) z środkiem ośki tylnej piasty czyli po prostu haka
[3] Baza kół jest linia łącząca środek przedniej osi piasty z tylna .


Odblaski ratuja życie.

Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT).


Ostatnio zmieniony przez Siwy dnia Czw 17 Mar 05, 22:13:13, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Czw 17 Mar 05, 19:19:31     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ale się Siwy postarałeś, widać, że naprawdę Cię to kręci jak szukasz tylu rzeczy o trialu. Dzięki Tobie mamy wiele informacji, Dzięki


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Siwy Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7033 (99%)
Poj. silnika: 600
Postów: 1676

Częstochowa Raków

Post Czw 17 Mar 05, 19:40:52     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

a dziękuję... ostatnio się tym bardzo zakręciłem... mam dużo takich wypocin ale nie wiem czy jest sens je zarzucać... Neutral


Odblaski ratuja życie.

Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Czw 17 Mar 05, 20:00:36     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

najlepiej jak by były na jakiejś stronce to wtedy można link zapodać i jest krócej, ale jak nie masz na stronie to zamieszczaj informacji nigdy nie za wiele


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Siwy Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7033 (99%)
Poj. silnika: 600
Postów: 1676

Częstochowa Raków

Post Czw 17 Mar 05, 20:17:27     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

To macie trochę trialowych linków:

Polskie:

http://www.biketrial.pl/ - BIKE TRIAL PL
http://www.wtt.prv.pl/ - WARSAW TRIALS TEAM
http://www.trial.friko.pl/ - UZNAM TRIALS TEAM
http://www.koxx.pl/ KOXX PL
http://www.ptc.piwko.pl/ - PIOTROWICE TRIALS CLUB
http://www.stw.md4.pl/ - STREET TRIAL WROCLAW
http://smigieltrial.t35.com/ - SMIGIEL TRIAL TEAM

zagraniczne:

http://www.biketrials.com/ - BIKE TRIALS COM
http://www.biketrial.sk/ - BIKE TRIAL SK
http://www.vtcz.ch/ - VELO TRIAL CLUB ZURICH
http://www.trialskings.com/ - Trial kings
http://www.nopogo.net/ - Nopogo
http://www.biketrial-colombia.com/ - BIKE TRIAL COLUMBIA
http://www.vttcoustellier.com/ - VTT COUSTELLIER
http://www.biketrials.hu/ - BIKE TRIALS HU
http://www.biketrialmadrid.com/ - BIKE TRIAL MADRYT
http://www.section7.co.uk - SECTION7
http://www.trials-shack.co.uk/ - TRIALS SHACK

Firmy produkujące takie właśnie rowery:

http://www.koxx.fr/ - KOXX
http://www.echobike.com/ - ECHO
http://www.zoobike.com/ - ZOO!
http://www.monty.es/ - MONTY

z mojej strony to wszystko...

Wink


Odblaski ratuja życie.

Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Czw 17 Mar 05, 22:44:04     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

No ładnie poszalałeś Siwy, kiedy ja to teraz wszystko przejże, zajęcie na krótkie wiosenne wieczory Very Happy


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
MonteRochee Mężczyzna



Status: Offline
Przebieg: 7072 (100%)
Kondycha: 1726

Kawodrza Dolna

Post Czw 17 Mar 05, 23:07:35     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Tworzy sie nowa era naszych raidersów Very Happy POZDRO Exclamation



...pozdrowienia dla wszystkich rowerowych teoretyków...ja jak Speedy jeszcze żyję... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email   Tlen    
fr33 Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7008 (99%)
Postów: 933
Wiek: 42

Częstochowa

Post Czw 17 Mar 05, 23:16:32     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

prosze Was o jedno... nie ograniczajcie sie tylko do trialu... wiem ze to fajne i na poczatek kreci niesamowicie Smile .. ja jak sie uczylem to przez 2 miechy jezdzilem z siodlem na max spuszczonym i 1atm w oponach Smile .. pozniej mi pszeszlo bo uswiadomilem sobie ze kolebka rowerow gorskich jest cross country .. tego sie trzymajcie Smile ..

trial warto umiec bo jest to bardzo edukacyjna dyscyplina ale.. nie ma jak hardcore po szlakach Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
MonteRochee Mężczyzna



Status: Offline
Przebieg: 7072 (100%)
Kondycha: 1726

Kawodrza Dolna

Post Czw 17 Mar 05, 23:25:12     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Free miałem to samo jeszcze na starym stalowym Scoucie Very Happy



...pozdrowienia dla wszystkich rowerowych teoretyków...ja jak Speedy jeszcze żyję... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email   Tlen    
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Czw 17 Mar 05, 23:25:21     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Nie mam zamiaru, szczególnie, że przedewszystkim rower służy mi do jazdy nie nie mam zamiaru rezygnować z jego podstawowej funkcji, trial (o ile w ogóle moge to tak nazwać w swoim przypadku) to tylko dodatek w celu urozmaicenia.


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Siwy Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7033 (99%)
Poj. silnika: 600
Postów: 1676

Częstochowa Raków

Post Pią 18 Mar 05, 7:54:41     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Free ale ja nie mam zamiaru wykorzystywać trialu na górskich szlakach...
będę go wykorzystywał zazwyczaj w aglomeracji miejskiej pełnej nagromadzonych przeszkód architektonicznych...

nie będę tego robił na moim góralu tylko mam zamiar kupić używaną trialówkę (Mod'a, bo takie mi odpowiadają) czekam na 18-nastkę i w wakację zaczynam "Szkołę trailu dla początkujących" Wink


Odblaski ratuja życie.

Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Pią 18 Mar 05, 8:37:55     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

To jest dobre ja w tym roku nie mam już co liczyć na taki przypływ gotówki, chyba że wypalą jaedne plany, ale i tak chyba nie będę inwestował w rower trialowy


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
fr33 Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7008 (99%)
Postów: 933
Wiek: 42

Częstochowa

Post Pią 18 Mar 05, 12:52:14     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Siwy napisał:
Free ale ja nie mam zamiaru wykorzystywać trialu na górskich szlakach...


na szlakach sie tez przydaje.. baaardzo sie przydaje.. panowanie nad rowerem itp .. sam sie przekonasz ze jest latwiej jak sie zna te podstawy trialu .. Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Gadu-Gadu    
Siwy Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7033 (99%)
Poj. silnika: 600
Postów: 1676

Częstochowa Raków

Post Pią 18 Mar 05, 14:23:46     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

dobrze, ja wiem że te umiejętności się np. w terenie przydają... ale ja nie będę ich tam raczej wykorzystywał... Wink i to dokładnie napisałem, ja to ja... nie wiem po co ta rozmowa... Razz


Odblaski ratuja życie.

Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
szczepan Mężczyzna



Status: Offline
Dni: 7010 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37

cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove

Post Pią 18 Mar 05, 14:26:44     Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jk to po co Question pewnie dla podtrzymania tematu, a jeśli zaczniemy z niego zbaczać to już nie nasza wina (choroba cyklozowa)


© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved


Powrót do góry
Zobacz profil autora Galeria użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Częstochowskie Forum Rowerowe - Strona Główna » Z życia rowerzysty... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional


Kontakt z osoba zarzadzajaca witryna: Speedy