|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostrykarpiu
Status: Offline
Dni: 5418 (76%)
Postów: 38
Wiek: 37
|
Wto 07 Lip 09, 20:56:38 |
|
|
Cytat: | raz na jakiś czas zdarza mi się przytrzeć pedał na zakręcie co z reguły kończy się efektownym wyskokiem z siodełka - czytałem, że przy OK efekt jest jeszcze większy |
Na OK o wiele łatwiej zrobić cyrkla, dlatego stosuje się krótsze korby. Tutaj w zakręty raczej agresywnie nie wejdziesz.
Cytat: | Działa... teraz pozostaje opanować tę maszynę, bo jak próbuję zrobić skida to mi wybija nogi Razz |
Drobna rada, jak chcesz zaskidować to wychyl ciało jak najbardziej do przodu, nad kierownicę, a nawet na przednie koło jak dasz rade. Trening czyni mistrza. Ja nadal jestem w tym lewy Raz na rok może wyjdzie. A jakie masz przełożenie?
Napisz jeszcze jak wrażenia.
Mój rower ma 3 biegi:
-możesz na nim jechać
-możesz go pchać
-albo go nieść |
|
Powrót do góry |
|
dunDer
Status: Offline
Dni: 6483 (91%)
Postów: 194
Wiek: 38
|
Sro 08 Lip 09, 0:22:45 |
|
|
ostrykarpiu napisał: | Napisz jeszcze jak wrażenia. |
Cały wieczór zjeździłem i śmiem rzec, że to coś pięknego. Dzięki za radę - to się dopiero nazywa zjednoczenie ze sprzętem Nauczyłem się już w miarę szybko zwalniać i "skakać" na jednym pedale (tzn. wybijać się na nim ) choć na lewej nodze nie jest tak wesoło i o mało gleby nie zaliczyłem bo jednak środek ciężkości jest wtedy trochę wysoko Na razie czuję się jak totalny laik, który na nowo uczy się poruszać na rowerze. Do tego wokoło sama demotywacja i ludzie stukają się w czoło jak widzą ten wynalazek, ale coś mi mówi że nie będę wracał do singla. Jazda jest płynniejsza, brak luzów pod nogami (boję się trochę o łańcuch bo jest napięty jak struna, aż skrzypi, no ale nie atakuję krawężników więc powinien wytrzymać) i koniec z lenistwem przy zjazdach. Stwierdziłem też, że nie będę się rozstawał z kaskiem bo to jednak mniej bezpieczne niż wolnobieg choć nie użyłem dzisiaj ani razu przedniego hamulca (zresztą zapewnia bardziej komfort psychiczny bo bardziej zwalnia koło [stare klocki] niż je zatrzymuje).
Jak na razie wszystkie tricki na takich rowerach które przyczaiłem na YT wydają się być niewykonalne (nawet stójka prosta nie jest) ;P
Btw. potwierdzam, że prawdą jest iż na takim rowerze wzrok musi sięgać nieco dalej niż zwykle. Trochę trudno się do tego przyzwyczaić, ale poprawia to płynność jazdy.
ostrykarpiu napisał: | Na OK o wiele łatwiej zrobić cyrkla, dlatego stosuje się krótsze korby. Tutaj w zakręty raczej agresywnie nie wejdziesz. |
Pamiętając ostatnie takie przyhaczenie jeszcze z singlem biorę większe łuki... Myślę, że nie jest tak źle, więc na razie pozostanę przy tych korbach które są. Na fotce zresztą widać ich odległość od ziemi.
Cytat: | Drobna rada, jak chcesz zaskidować to wychyl ciało jak najbardziej do przodu, nad kierownicę, a nawet na przednie koło jak dasz rade. Trening czyni mistrza. Ja nadal jestem w tym lewy Embarassed Raz na rok może wyjdzie. A jakie masz przełożenie?
|
Czytałem o tym wychyleniu - często cisnę w takiej pozycji więc nie jest to jakiś specjalny problem. Kierownica do takich manewrów jest średnia (mam jakieś proste, ale nie da się ich dać na takiej samej wysokości/odległości i po krótkim czasie ręce cierpną), ale wydaje mi się, że przede wszystkim chodzić tutaj może o ramę - jest dosyć krótka, stalowa i ma koła 24" przez co środek ciężkości jest nisko. Jakie to są przełożenia ciężko mi powiedzieć bo nie mam żadnych oznaczeń (albo nie rzuciły mi się w oczy) - przyczaję jutro, ale kumpel stwierdził że ciężko na tym nawet ruszyć i nie muszę się nakręcić jak szalony nawet podczas jazdy z górki (ale ta informacja i tak nic nie mówi) Fajnie musi się na czymś takim zasuwać kiedy rower jest lżejszy i ma większe koła - zapewne ślizg też łatwiej zrobić. W każdym razie przydać się to może bardziej w ekstremalnych sytuacjach, bo wydaje mi się, że i tak szybciej zahamować wytracając prędkość skokowo nogami.
Łatwiej utrzymać filiżankę, kiedy nie jest przepełniona. |
|
Powrót do góry |
|
Reklama |
|
elziomallo
Status: Offline
Dni: 5429 (77%)
Postów: 196
Śródmieście/Wrocław
|
Sro 08 Lip 09, 12:08:37 |
|
|
Jak chodzi o kierownicę to kup sobie najtańszą szosową, przytnij i odwróć- będziesz miał typowo kurierskiego "baranka" ;]
rower |
|
Powrót do góry |
|
dunDer
Status: Offline
Dni: 6483 (91%)
Postów: 194
Wiek: 38
|
Sro 08 Lip 09, 12:58:54 |
|
|
Cytat: | Jak chodzi o kierownicę to kup sobie najtańszą szosową, przytnij i odwróć- będziesz miał typowo kurierskiego "baranka" ;] |
Odpada. Mam szosową kierownicę ale jak pisałem - jest problem z wysokością/odległością i dlatego też wrzuciłem inną. Musiałbym znaleźć wyższy mostek rozporowy na 1" a czegoś takiego nawet nie produkują. Mam jedynie taki jak na fotce, a obecnie zmieniłem widełki na takie, które mają na stałe rurę wmontowaną z mostkiem, który jest bardziej nakładką na niego. Ta wygięta kierownica od city bike'a z fotki jest ok, ale przy prostej czy szosowa już się jeździ niewygodnie.
Łatwiej utrzymać filiżankę, kiedy nie jest przepełniona. |
|
Powrót do góry |
|
fasol
Status: Offline
Dni: 5470 (77%)
Postów: 174
|
|
Powrót do góry |
|
dunDer
Status: Offline
Dni: 6483 (91%)
Postów: 194
Wiek: 38
|
Sro 08 Lip 09, 16:28:03 |
|
|
Cytat: | http://www.velo.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=13 a ten widelec nie będzie pasować? |
Pewnie będzie, ale z tego co widzę raczej nie zmieni to zbyt wiele jeśli chodzi o wysokość. Tak czy inaczej można się pozbawić odrobiny komfortu - zmieniłem jednak kierownicę Co do zakupu części to pomyślę o tym jak będę miał więcej gotówki - myślę, że wtedy już lepiej od podstaw coś złożyć i na kołach 28" niż bawić się w ładowanie w ten (choć zapewne to odległa przyszłość).
Oto efekt moich działań:
Pozostaje wycentrować nieco przednie koło, pozbyć się rdzy z tylnej obręczy i można by go odmalować.
Łatwiej utrzymać filiżankę, kiedy nie jest przepełniona. |
|
Powrót do góry |
|
ostrykarpiu
Status: Offline
Dni: 5418 (76%)
Postów: 38
Wiek: 37
|
Sro 08 Lip 09, 21:07:51 |
|
|
Gratuluje, całkiem przyjemnie budżetowe OK powstało.
Dzisiaj przekopując szafki wpadł mi w ręce klej do gwintów Loctite 270, więc gdyby ktoś potrzebował słać PW.
Cytat: | Jakie to są przełożenia ciężko mi powiedzieć bo nie mam żadnych oznaczeń (albo nie rzuciły mi się w oczy) - przyczaję jutro, ale kumpel stwierdził że ciężko na tym nawet ruszyć i nie muszę się nakręcić jak szalony nawet podczas jazdy z górki (ale ta informacja i tak nic nie mówi) Razz |
Policz ilość zębów na przedniej tarczy i tylnej zębatce i wsjo.
Mój rower ma 3 biegi:
-możesz na nim jechać
-możesz go pchać
-albo go nieść |
|
Powrót do góry |
|
dunDer
Status: Offline
Dni: 6483 (91%)
Postów: 194
Wiek: 38
|
Czw 09 Lip 09, 21:13:43 |
|
|
---------- 14:10 09.07.2009 ----------
ostrykarpiu napisał: | Policz ilość zębów na przedniej tarczy i tylnej zębatce i wsjo. |
46/18
ostrykarpiu napisał: | Drobna rada, jak chcesz zaskidować to wychyl ciało jak najbardziej do przodu, nad kierownicę, a nawet na przednie koło jak dasz rade. Trening czyni mistrza. Ja nadal jestem w tym lewy Embarassed Raz na rok może wyjdzie. A jakie masz przełożenie? |
Założyłem dzisiaj nosek na prawy pedał (na obydwóch jak są to ciężko wsiąść) i skid/skipping stał się banalnie prosty - tyle koło skacze i świszczy jak trza
Macie ogólnie jakieś patenty jeśli chodzi o wsiadanie z noskami z dwóch stron? Bo przeważają pedały w dół i ciężko w czasie kręcenia wsunąć stopę (mam zwykłe plastiki + paski do nich)
---------- 20:13 ----------
http://pro-bike.pl/produkty/item_780_pedaly_vp_409s.html co myślicie o czymś tego typu? Nieco lepszy patent mi się wydaje...
Łatwiej utrzymać filiżankę, kiedy nie jest przepełniona. |
|
Powrót do góry |
|
ostrykarpiu
Status: Offline
Dni: 5418 (76%)
Postów: 38
Wiek: 37
|
Czw 09 Lip 09, 22:12:51 |
|
|
Cytat: | Założyłem dzisiaj nosek na prawy pedał (na obydwóch jak są to ciężko wsiąść) i skid/skipping stał się banalnie prosty - tyle koło skacze i świszczy jak trza Very Happy |
Gratuluje, widzę, że już naprawdę ostro jedziesz
Cytat: | Macie ogólnie jakieś patenty jeśli chodzi o wsiadanie z noskami z dwóch stron? Bo przeważają pedały w dół i ciężko w czasie kręcenia wsunąć stopę (mam zwykłe plastiki + paski do nich) |
Staraj się nie startować za szybko. Czubkami palców (u nóg dla ścisłości ) naciśnij na krawędź pedała tak, by ustawił się poziomo i dopiero wtedy wsuń nogę, ważne jest jakie masz buty i żeby paski były ustawione nieco luźniej.
Cytat: | http://pro-bike.pl/produkty/item_780_pedaly_vp_409s.html co myślicie o czymś tego typu? Nieco lepszy patent mi się wydaje... |
Nie za bardzo jestem przekonany...
Mój rower ma 3 biegi:
-możesz na nim jechać
-możesz go pchać
-albo go nieść |
|
Powrót do góry |
|
dunDer
Status: Offline
Dni: 6483 (91%)
Postów: 194
Wiek: 38
|
Czw 09 Lip 09, 22:36:28 |
|
|
ostrykarpiu napisał: | Staraj się nie startować za szybko. Czubkami palców (u nóg dla ścisłości Very Happy ) naciśnij na krawędź pedała tak, by ustawił się poziomo i dopiero wtedy wsuń nogę, ważne jest jakie masz buty i żeby paski były ustawione nieco luźniej. |
No tak, tylko trochę sprawa się komplikuje jak jedna noga już siedzi i kręci, a drugą trzeba wcisnąć w nosek... Ogólnie da się jeździć z jednym ale wtedy cały czas prawa musi ciągnąć co ma dwa minusy - jedna stopa się męczy bardziej, no i nie zawsze można sobie pozwolić na dodatkowy obrót korbą przed hamowaniem
Btw. Wywaliłem błotniki i obniżyłem kierownicę tak jak powinna być i od razu wygodniej. Fotki nie mam ale wygląda to właściwie identycznie jak to:
Takie same noski też mam... z tego wynika że jakoś da się startować na obydwóch - jutro poćwiczę i może coś z tego wyjdzie. Przy okazji wrzucę świeżą fotkę jak dorwę jakiś aparat.
Łatwiej utrzymać filiżankę, kiedy nie jest przepełniona. |
|
Powrót do góry |
|
elziomallo
Status: Offline
Dni: 5429 (77%)
Postów: 196
Śródmieście/Wrocław
|
Pią 10 Lip 09, 1:32:11 |
|
|
Sklepowe paski do nosków strasznie biedne są- bardzo szybko się przecierają i luzują. W maju udało mi się kupić w Niemczech jakieś francuskie- skórzane!
4 euro za komplet i jeździ się w nich super, ale niestety też się dosyć wyciągnęły, chyba najlepsze są jednak paski z materiału ale markowe- z jakiś starych grup szosowych jak jeszcze nie było SPD. Niestety coraz trudniej dostać.
Swoją drogą- jeździł ktoś kiedyś w metalowych noskach? Słyszałem że są dobre na długie trasy, w mieście niepraktyczne bo mocno stopę trzymają i ciężko wypiąć.
rower |
|
Powrót do góry |
|
dunDer
Status: Offline
Dni: 6483 (91%)
Postów: 194
Wiek: 38
|
Pią 10 Lip 09, 12:55:50 |
|
|
Trochę się buty zdzierają na paskach. Jakoś przeżyłem dzisiaj 18km z noskami z dwóch stron, ze stójką kiepsko więc musiałem używać cheatów takich jak trzymanie się rurki od świateł na skrzyżowaniach, ale tylko jakieś 2 czy 3 postoje. Najłatwiej się rusza siedząc na rowerze i na spokojnie wciskając buty w noski, bo czasie jazdy zajmuje mi to dobre kilkadziesiąt metrów ;]
Poza tym bez blokowania tylnego koła jazda po mieście jest niemożliwa - czasami ostre hamowanie jest konieczne na ruchliwych ulicach/chodnikach, dlatego nie wyobrażam sobie takiej trasy jak dzisiaj bez nich (Białostocka/Wręczycka->Rocha->Rynek Wieluński->Popiełuszki->Aleje->Mirowska->WP->Legionów/Żużlowa->Aleje->Kościuszki->AK->Dekabrystów->Okulickiego->Wręczycka/Białostocka). Czuć w prawej nodze to podrywanie, choć myślałem, że bardziej kolana będzie to obciążać, a tymczasem te w ogóle nie bolą.
Ogólnie rzecz biorąc po przesiadce na ostre jeśli chodzi o skill to na pewno zasięg wzroku się wydłuża, nogi mocniej pracują, zwiększa się uwaga na drodze i co za tym idzie panowanie nad rowerem, a obawa przed nagłą śmiercią wzrasta stukrotnie - jak zawadziłem pedałem na skrzyżowaniu WP->Mirowska, wjeżdżając przed TIRa, to mi serce to gardła podeszło (na szczęście tylko przytarł o asfalt). Stresujący są też kierowcy którzy nagle wyprzedzają i zajeżdżają drogę skręcając w prawo zamiast poczekać te kilka sekund. W każdym razie nie rozstanę się za szybko z kaskiem, bo to zupełnie inna bajka niż jazda na rowerze z wolnobiegiem.
Cytat: | Na pewno, ale najważniejsze jest myślenie, przewidywanie i nie ma co się oszukiwać... szczęście, ale tak jak z wszystkim. Mając ostre nie musisz od razu ciąć na czerwonych i pod prąd. Można jeździć spokojnie i z przepisami, to Ty zdecydujesz jak go użyć.
Ja powiem tylko tyle, że ostre otworzyło mi oczy (to nie jest chwyt reklamowy). |
Teraz już chyba wiem, co miałeś na myśli
Btw. Co myślicie o Look-ach i SPD do takiego sprzętu - lepsze to niż noski czy nie ma sensu kombinować?
Łatwiej utrzymać filiżankę, kiedy nie jest przepełniona. |
|
Powrót do góry |
|
ostrykarpiu
Status: Offline
Dni: 5418 (76%)
Postów: 38
Wiek: 37
|
Pią 10 Lip 09, 17:15:15 |
|
|
Spokojnie i to opanujesz. Może jakieś zawody urządzimy?
Cytat: | (Białostocka/Wręczycka->Rocha->Rynek Wieluński->Popiełuszki->Aleje->Mirowska->WP->Legionów/Żużlowa->Aleje->Kościuszki->AK->Dekabrystów->Okulickiego->Wręczycka/Białostocka). |
No to nieźle już pomykasz na ostrym.
Cytat: | Czuć w prawej nodze to podrywanie, choć myślałem, że bardziej kolana będzie to obciążać, a tymczasem te w ogóle nie bolą. |
Dlatego, że przełożenie
i koła 24 cale dają dość miękkie/lekkie przełożenie (przynajmniej jak dla mnie). Zobaczysz jak to będzie z czasem.
Polecam: http://sheldonbrown.com/gears/
Cytat: | W każdym razie nie rozstanę się za szybko z kaskiem, bo to zupełnie inna bajka niż jazda na rowerze z wolnobiegiem. |
Polecam nie rozstawać się z nim wcale, mimo, że niektórym nie pasuje do OK.
Cytat: | Teraz już chyba wiem, co miałeś na myśli Wink |
Każdy odbiera jazdę na OK w inny sposób, dla mnie jest właśnie taka, przy OGROMNYM uproszczeniu, ale to raczej nie miejsce na takie rozmyślania.
Cytat: | Btw. Co myślicie o Look-ach i SPD do takiego sprzętu - lepsze to niż noski czy nie ma sensu kombinować? |
Zależy do jakiego typu sprzętu chcesz ich używać, Noski dają to, że możesz w "cywilnych" butach jeździć, a później bez problemu zasuwać piechotą. Z kolei normalne buty mają przeważnie za miękką podeszwę, co po dłuższej jeździe jest dość odczuwalne. Nosków też nigdy nie dociągniesz do końca i zawsze jest jakiś luz, jak ściągniesz za mocno, to tulisz asfalt po zatrzymaniu (tutaj ratuje stójka, ale nie zawsze się da).
SPD to na pewno większe koszty. Bez butów z blokami daleko nie ujedziesz. Za to buty mają sztywniejszą podeszwę i to się czuje i ten piękny dźwięk bloków o posadzkę na korytarzu . Nie mają one też dużych luzów, przez co o wiele lepiej czuje się maszynę (w każdym razie to moje odczucie). Z kolei chodzenie jest w nich nieco utrudnione. W jest wiele zwolenników jednego i drugiego, sam musisz zdecydować co odpowiada Ci najbardziej.
Acha miałem jeden przypadek wypięcia się buta podczas zaskidowania, ale to raczej wina źle ustawionych pedałów (siła wpięcia była za mała).
Mój rower ma 3 biegi:
-możesz na nim jechać
-możesz go pchać
-albo go nieść |
|
Powrót do góry |
|
dunDer
Status: Offline
Dni: 6483 (91%)
Postów: 194
Wiek: 38
|
Pią 10 Lip 09, 19:48:24 |
|
|
---------- 16:52 10.07.2009 ----------
Cytat: | Dlatego, że przełożenie
Cytat:
46/18
i koła 24 cale dają dość miękkie/lekkie przełożenie (przynajmniej jak dla mnie). Zobaczysz jak to będzie z czasem.
Polecam: http://sheldonbrown.com/gears/ |
Dzięki za linka, ale coś tam dużo parametrów do wpisania i nie bardzo czaję o co w tym chodzi. Wpisałem rozmiar kół, długość korby i w "chain rings" 46/18, po czym wywaliło: 46 - 155.6 % - 18... Jak mam to odczytywać? ;P
---------- 17:39 ----------
Cytat: | No to nieźle już pomykasz na ostrym. |
Myślę nad wypadem do Olsztyna w przeciągu kilku dni celem przetestowania swoich sił na dłuższej trasie... jak tylko ból w prawej nodze zniknie, ale może dzisiaj rozbiegam ;P
---------- 18:48 ----------
Fuck... wieczorny trening zakończony odkręconą zębatką - jednak klej albo odwrotny gwint kontry jest niezbędny
Łatwiej utrzymać filiżankę, kiedy nie jest przepełniona. |
|
Powrót do góry |
|
ostrykarpiu
Status: Offline
Dni: 5418 (76%)
Postów: 38
Wiek: 37
|
Pią 10 Lip 09, 22:37:44 |
|
|
Cytat: | Dzięki za linka, ale coś tam dużo parametrów do wpisania i nie bardzo czaję o co w tym chodzi. Wpisałem rozmiar kół, długość korby i w "chain rings" 46/18, po czym wywaliło: 46 - 155.6 % - 18... Jak mam to odczytywać? ;P |
Wheel Size - rozmiar opon
Crank Length - długość ramion korby
Gear units - co ma być wynikiem: przełożenie, prędkość w kph lub mph przydanej kadencji lub ilość metrów pokonywanych przy jednym obrocie korby.
Chainrings - koronki z przodu, czyli 46
Stock Cassette - domyślne
Custom Cassette - koronki z tyłu, czyli 18
Internal Hub - domyślnie
A teraz zadanie domowe porównaj przełożenie z Twojego roweru z takim: długość korb 170mm, opony 700 x 23 i przełożenie 44/17.
Ten kalkulator jest dość pomocny, jak będziesz chciał zmienić przełożenie, na bardziej odpowiednie dla Twojego stylu jazdy.
Cytat: | Myślę nad wypadem do Olsztyna w przeciągu kilku dni celem przetestowania swoich sił na dłuższej trasie... jak tylko ból w prawej nodze zniknie, ale może dzisiaj rozbiegam ;P |
Jak co to daj znać
Mój rower ma 3 biegi:
-możesz na nim jechać
-możesz go pchać
-albo go nieść |
|
Powrót do góry |
|
elziomallo
Status: Offline
Dni: 5429 (77%)
Postów: 196
Śródmieście/Wrocław
|
Pią 10 Lip 09, 22:54:14 |
|
|
W chain rings wpisz 46, a w pierwszymn okienku custom cassette 18. Swoją droga dzięki Karpiu, nie znałem tego. Kapitalna rzecz, można sobie porównać kadencję do prędkości.
rower |
|
Powrót do góry |
|
ostrykarpiu
Status: Offline
Dni: 5418 (76%)
Postów: 38
Wiek: 37
|
Pią 10 Lip 09, 23:25:54 |
|
|
Nie ma za co. Ogólnie polecam stronkę, bo to kopalnia wiedzy. Bardzo szkoda Sheldon'a Brown'a, który zmarł jakiś czas temu
Mój rower ma 3 biegi:
-możesz na nim jechać
-możesz go pchać
-albo go nieść |
|
Powrót do góry |
|
dunDer
Status: Offline
Dni: 6483 (91%)
Postów: 194
Wiek: 38
|
Sob 11 Lip 09, 0:48:42 |
|
|
ostrykarpiu napisał: | A teraz zadanie domowe Laughing porównaj przełożenie z Twojego roweru z takim: długość korb 170mm, opony 700 x 23 i przełożenie 44/17.
Ten kalkulator jest dość pomocny, jak będziesz chciał zmienić przełożenie, na bardziej odpowiednie dla Twojego stylu jazdy. |
Z tego co widzę (i co właściwie jest oczywiste) bardziej odpowiednie dla mojego stylu jazdy byłyby większe koła przede wszystkim
Łatwiej utrzymać filiżankę, kiedy nie jest przepełniona. |
|
Powrót do góry |
|
ostrykarpiu
Status: Offline
Dni: 5418 (76%)
Postów: 38
Wiek: 37
|
Sob 11 Lip 09, 5:55:23 |
|
|
Cytat: | Z tego co widzę (i co właściwie jest oczywiste) bardziej odpowiednie dla mojego stylu jazdy byłyby większe koła przede wszystkim Razz |
Nie da rady wrzucić do tej ramy 26 albo 28 cali?
Mój rower ma 3 biegi:
-możesz na nim jechać
-możesz go pchać
-albo go nieść |
|
Powrót do góry |
|
elziomallo
Status: Offline
Dni: 5429 (77%)
Postów: 196
Śródmieście/Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
dunDer
Status: Offline
Dni: 6483 (91%)
Postów: 194
Wiek: 38
|
Nie 12 Lip 09, 3:35:20 |
|
|
Cytat: | Nie da rady wrzucić do tej ramy 26 albo 28 cali? |
Niestety nie - to rama typowo pod 24" i na dodatek jest chyba starsza ode mnie
Cytat: | Mam podobny rower na oku za niedużą kasę, koła biedne ale rama całkiem ładna, jak wrócę z wakacji to go łyknę ;] Przemaluję ramę, zmienię kółka i wio! |
Całkiem spoko i cena dobra... A ile koszt przesyłki z Niemiec?
Koła nie są takie złe - można zrobić taki manewr jak u mnie - wywalić zębatki, zamontować ostre i zespawać elektrycznie pistoletem w kilku miejscach (dzisiaj dokonałem tej operacji, bo w takich starszych rowerach piasta jest stalowa - na razie się trzyma), a resztę osprzętu odkręcić i na allegro
Btw. ustawienie tej kierownicy i montaż rączek od hamulców budzi we mnie olbrzymie zaciekawienie...
Łatwiej utrzymać filiżankę, kiedy nie jest przepełniona. |
|
Powrót do góry |
|
ostrykarpiu
Status: Offline
Dni: 5418 (76%)
Postów: 38
Wiek: 37
|
Nie 12 Lip 09, 21:42:03 |
|
|
Cytat: | Niestety nie - to rama typowo pod 24" i na dodatek jest chyba starsza ode mnie Wink |
Taki "klasyk"
Cytat: | i zespawać elektrycznie pistoletem w kilku miejscach (dzisiaj dokonałem tej operacji, bo w takich starszych rowerach piasta jest stalowa - na razie się trzyma), |
Świetny pomysł. Jak możesz to wrzuć zdjęcia, bo jestem bardzo ciekawy. Nie było żadnych problemów przy spawaniu? Smar z łożysk nie "wyparował"?
Mój rower ma 3 biegi:
-możesz na nim jechać
-możesz go pchać
-albo go nieść |
|
Powrót do góry |
|
elziomallo
Status: Offline
Dni: 5429 (77%)
Postów: 196
Śródmieście/Wrocław
|
Nie 12 Lip 09, 22:12:24 |
|
|
Sprowadzanie go z Niemiec przekroczyłoby jego wartość rynkową, napisałem że podobny- stoi sobie u Marcina na Niedługiej ;] Biedę kółek potwierdził sam szef warsztatu, będę kombinować jakieś kółka tańsze. A jakby coś pod szytki znaleźć...
rower |
|
Powrót do góry |
|
ostrykarpiu
Status: Offline
Dni: 5418 (76%)
Postów: 38
Wiek: 37
|
Nie 12 Lip 09, 22:24:14 |
|
|
Cytat: | A jakby coś pod szytki znaleźć... |
Jeżeli chcesz coś pod szytki, to moim zdaniem lepiej zainwestować w coś lepszego i lżejszego (przynajmniej na tył), bo co z tego, że zyskasz wagę na szytce, jak stracisz na kole. Poza tym ceny szytek są dość hmm... nieprzyjazne, a jeżeli zostaniesz fanem skidów, to raczej droga zabawa.
Mój rower ma 3 biegi:
-możesz na nim jechać
-możesz go pchać
-albo go nieść |
|
Powrót do góry |
|
elziomallo
Status: Offline
Dni: 5429 (77%)
Postów: 196
Śródmieście/Wrocław
|
Nie 12 Lip 09, 22:26:55 |
|
|
Słyszałem że szytki mają dużo mniejsze opory toczenia, rower ogólnie jest złomowy więc obręczy też bym raczej z odzysku szukał. A na skidy rzeczywiście trochę szytek szkoda, ciekawe jak by się jeździło na szytce z przodu i normalnej oponie z tyłu?
rower |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Kontakt z osoba zarzadzajaca witryna: Speedy
|
|
|
|