Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Pią 15 Kwi 05, 20:44:25 TESTY SPRZĘTU |
|
|
Myślę, że taki temat powinien znaleźć się na tym forum. Każdy z nas już napewno zepsuł lub zajechał jakąś część swojego bika... Piszcie tu swoje testy sprzętu, akcesorów i innych rowerowych dupereli... Może powstanie Masowa Baza Danych Na Temat Sprzętu Rowerowego. :D
Moderowany przez Siwy: | W temacie tym pojawiają się posty tylko i wyłącznie o testach sprzętu przeprowadzonych przez was. Żadnego śmietnika. Gratulacje dla Arka za pomysł |
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Pią 15 Kwi 05, 20:48:11 |
|
|
Na dobry początek proponuję: Vuelta Airline 1
Obręcz nie do zajechania. Przez cały czas użytkowania jedynie lekkie korekty delikatnego bicie bocznego - ale naprawdę nieznaczne. Przeżyłem na nich wiele snakebitów z konkretnym dobiciem do obręczy i nic. O biciu pionowym nie ma absolutnie mowy. Sporo jezdziłem w terenie czasem zdecydowanie za ostrym jak na mojego bika a obręcze bez słowa skargi mi to wybaczały. Jezdziłem na nich 4 lata z haczykiem a zmieniłem z powodu wytarcia się powierzchni hamulcowych po codziennej jeździe w zimie 2003/2004 po osolonych i zapiaszczonych drogach miejskich - kto jeździ w zimie wie o co chodzi. Ocena z 4 a nie 5 dlatego, że obręcz trochę ciężkawa. Ale to mała cena za taką wytrzymałość. Gorąco polecam.
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Reklama |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Pią 15 Kwi 05, 20:50:20 |
|
|
I może jeszcze to...: Kaseta SRAM 5.0
Kasetka super. Rewelacyjny stosunek masy do ceny! Jeśli ktoś chce mieć lekką kasetę za śmieszne pieniądze to 5.0 jest bezkonkurencyjna. Należę do tych co zajeżdżają napęd na śmierć i nie bawią się w zmienianie łańcuchów co 1000 km, a więc po 5500 km na jednym łańcuchu wszystko chodzi jak należy. To już moja druga 5.0 i z doświadczenia wiem, że zacznie przeskakiwać za ok 1500 km (przy moim stylu jazdy). Polecam.
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Pią 15 Kwi 05, 21:03:33 |
|
|
No to jeszcze: Opony Continental Twister
Leciutka, ale przeraźliwie miękka. Bardzo podatna na przebicia. Bieżnik zużywa się błyskawicznie. W terenie sprawdza się różnie: zależnie od warunków, ale nie łudźcie się że po mokrym będzie rewelacyjnie trzymać kierunek. Bardzo korzystne opory toczenia. Mimo że trzeba je często wymieniać ze względu na bardzo szybkie zużywanie nie mogę się jakoś od nich odzwyczaić - mam już chyba trzeci komplet. Polecam ze względu na wagę ale downhill`u nawet delikatnego to na tym nie pojedziecie... cena wersji podstawowej (z "drutem" około 45 zł)
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Siwy
Status: Offline
Dni: 7188 (99%) Poj. silnika: 600
Postów: 1676
Częstochowa Raków
|
Pią 15 Kwi 05, 21:07:10 |
|
|
Opony: CST semi-slick
Kupione na ten sezon - mają za sobą już 600 km i sprawują się znakomicie... żadnych uślizgów koła czy to na kamieniach, na szybkich zjazdach czy na mokrej, asfaltowej nawierzchni... w terenie też sprawują się niespodziewanie dobrze... ich największą zaletą jest cena i jak dla mnie to że tył pięknie piszczy na kostce brukowej jak dla mnie rewelacja. Gorąco polecam.
Odblaski ratuja życie.
Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT). |
|
Powrót do góry |
|
wizar
Status: Offline
Dni: 7229 (100%)
Postów: 587
Wiek: 44
częstochowa - kawodrza dolna
|
Pią 15 Kwi 05, 21:51:41 |
|
|
no to tak mam juz niejedno na sumieniu:
nie bede sie powtarazał ale:
kaseta sram 5.0 rzeczywiscie wspaniała zajezdzam wlasnie trzecia i tez nie zmieniam łańcucha :P
blaty alivio swietne ale jak za dlugo przytrzyma sie lancuch to potrafi je zajechac i tak po sezoniku musialem zmienic srodkowy blat bo juz sie nie dało uzytkowac na marginesie dodam ze ze blaty suntura wytrzymały dwie kasety bez wiekszych uszczerbków (albo styl jazdy byl znacznie lzejszy nixli teraz )
tak tak vuelta airline gdyby cholewcia niebyly taki ciezkie to w ogóle bym sie od nich nie odkleił swietne i zasluguja wpelni na miano niezniszczalnych....
ogólnie rzecz biorac polecam osprzet alivio bo za dobra cene mamy niezla jakosc dzialania ,..... maszynka dla przykladu (tył) 20000 wytrzymała mi i wciaz by dzialała co prawda nie jak nowa ale dzialala gdyby nie taki fajny patyczek który z nią porzadek zrobił.... no i zmieniłem na nowa alivio
w p o s z u k i w a n i u k o n d y c j i !!! |
|
Powrót do góry |
|
fr33
Status: Offline
Dni: 7163 (99%)
Postów: 933
Wiek: 42
Częstochowa
|
Pią 15 Kwi 05, 23:55:59 |
|
|
kaseta sram 5.0 - za niewielka kase sprzet super
przerzutka tyl sram 7.0 - obojetnie ile przejedziesz - zero luzow, super precyzja
korba Sachs Neos - szczerze mowiac - nie do zajechania .. po 20000 przydalo by sie wymienic najwiekszy wieniec ale.. jeszcze jezdze ..
opona przednia Michelin Wild Griper - kto jezdzil to juz wie ze jest to najlepsza opona na swiecie - kewlarowa - dalem za nia 60zl i .. jak za ta kase to jest 8 cud swiata
piasta tyl Shimano LX gold ediction - jak ktos nie skacze to bedzie mu sluzyc dlugo, dlugo dlugo ..
jak mi sie cos przypomni to dam znac ..
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org |
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Sob 16 Kwi 05, 8:03:29 |
|
|
Buty SPD Adidas Garda I:
Bucik ładny. Typowo sportowy wygląd. Dobrze opina stopę. Bieżnik na tyle agresywny, że nie wybijesz sobie ząbków na podbiegu. Dużym mankamentem jest odklejanie się cholewy od podeszwy, co znam z autopsji i relacji kolegów. Moim patentem jest przykręcenie cholewki do podeszwy wkrętami do płyt kartonowo - gipsowych . Oczywiście po uprzednim oderwaniu wkładki. Sprawdziło się! Generalnie za taką cenę polecam. Próbuję je zajechać już od 19500 km i się nie dają...
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Sob 16 Kwi 05, 8:05:59 |
|
|
Amortyzator Manitou Magnum 2000:
Co tu dużo pisać... BRYNDZA! Słabiuteńki amor. Kupiłem go na Allegro za 200 zł (praktycznie nowy) i niestety męczyłem się z nim ponad rok. W sklepie kosztuje tyle, że mam wrażenie że goście od manitou ustalajęc cenę byli zdrowo narąbani! A do zakupu byłem zmuszony z powodu zdechnięcia mojego poprzedniego RST MOZO COMP. Amor bardzo miękki. Utwardziłem go dopiero wkładając do drugiej - fabrycznie pustej (!!) goleni szaszłyczek z zużytego RST. Pomogło bo przed operacją dobijałem go średnio raz na 5 km - ważę 73 kg. Ogólnie amor do rowerów wyglądających na górskie bo do prawdziwych górali się nie nadaje - jest za miękki i za delikatny (cieniutkie golenie a cały środek z plastikowych części).
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Sob 16 Kwi 05, 8:10:41 |
|
|
Hamulce V-Break Shimano LX 1998:
Super v-ki. Przejechany dystans mówi sam za siebie (32000 km). Oczywiście nie przejechałem tego na jednych klockach . Oryginalne klocki do dupy - bardzo twarde i często utykał w nich jakiś kamyczek. Luzu trochę nabrały ale co się dziwić? (patrz dystans). Niestety po tak długim użytkowaniu sprężyna już umierła - śrubeczki naprężające sprężynę są już wkręcone na maxa. Więc trzeba było się rozejrzeć za czymś nowym. Pracowały w każdych warunkach - błoto, woda, piach, śnieg i sól zimowej ulicy - jeżdżę cały rok. Polecam ze względu na prostotę wykonania - żadnych tam równioległych prowadzeń dle cieniarzy którzy nie potrafią dobrze klocków ustawić.
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Sob 16 Kwi 05, 8:23:52 |
|
|
Obrotowe manetki zmiany biegów Sram Centera 3x8:
Miłe manetki. Bardzo precyzyjna zmiana przełożeń. Manetka przedniej przerzutki z tzw. półbiegami, czyli nawet jak prowadnica ociera o łańcuch przesuwasz o parę milimetrów i znów błoga cisza. Nie ma żadnych problemów ze zmianą tylnych przełożeń - a paru "fachowców" mnie straszyło, że będą fatalnie działać z przerzutką xtr`a z odwrotną sprężyną. Guzik prawda!!! Mają stosunkiwo miękką gumę na części obrotowej, tak że co kto lubi. No i są rewelacyjnie lekkie: para 144 gramy!!! Ze-Sram się a nie zamienię na inne!!!
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Sob 16 Kwi 05, 8:38:56 |
|
|
Licznik Sigma RDS ( bezprzewodowy):
Nie polecam!!! Miałem go trochę ponad rok i były z nim same kłopoty. Praktycznie ciągle coś nie grało. Bez przyczyny przestawał liczyć - ileż kilometrów przez niego "zgubiłem"!!! Fatalnie działał w mokrych warunkach. Przez rok musiałem zmienić komplet baterii, a to wbrew pozorom jest wydatek bo do licznika, czujnika i odbiornika wchodzą 4 w tym jedna nietypowa. No i w końcu po tygodnia od skończenia się gwarancji zepsuł się na amen - wogóle przestał liczyć... Lepiej już mieć przewodowy, a nawet jak się zerwie kabelek to coraz tańsze są "saneczki" do montowania licznika na kierownicy. A ile nerwów się zaoszczędzi...
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Sob 16 Kwi 05, 9:10:02 |
|
|
Tylna przerzutka Shinmano XTR Rapid Rise (odwrotna sprężyna):
Wiem, że może to przesada oceniać XTR`a ale w tym przypadku chodzi mi o wszystkie przerzutki z odwrotną sprężyną. Ludzie to jest bajka!!! Jak dla mnie zmiana biegów w tym systemie jest dużo bardziej naturalna niż w tradycyjnych przerzutkach (dla niezorientowanych - w tradycyjnej jak chcecie wrzucić na większą zębatkę musicie naciągnąć linkę - sprężynę w przerzutce. Przy systemie rapid rise jest odwrotnie - jak chcecie wyżej to linka - srprężyna w przerzutce się luzuje. Daje to efekt w postaci takiej, że jadąc ciężko pod górę nie ma problemu z wrzuceniem na większą zębatkę bo przerzutka w tę stronę idzie bardzo lekko, ciągnięta przez sprężynę). Kto zaczął jachać pod górę na zbyt twardym przełożeniu wie napewno że w połowie podjazdu zmiana biegu na wyższy jest bardzo trudna lub też grozi wyłamaniem zębów z kasety. Z kolei wiadomo że na mniejszą zębatkę zrzuca się albo na płaskim albo jadąc w dół. A to się odbywa przecież bez obciążenia... Mankamentem jest to, że trzeba się przyzwyczaić do odwrotnego działania manetki - to co przedtem na manetce było np "ósemką" teraz jest "jedynką"... A wracając do XTR`a to jednak magiczny element kultu w Twoim Biku!!!
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Wto 19 Kwi 05, 10:21:35 |
|
|
Piasty Sachs Quarz:
Piasty naprawdę godne polecenia. Praktycznie bezobsługowe. Po długim okresie użytkowania (25000 km) zero jakichkolwiek problemów. A jeśli zaistnieję wystarczy wymienić łożysko za parę złotych. Nie ma mowy o żadnych luzach. Dobrze uszczelnione co eliminuje wszelkie zabrudzenia środka piasty. Bardzo prosta konstrukcja - nie ma się co wytrzeć. Jeśli je gdzieś dostaniecie nie wahajcie się.
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Wto 19 Kwi 05, 20:18:44 |
|
|
Qrde czy tylko ja mam coś do powiedzenia w tym temacie...
ech.....
Pedały Shimano PD 535:
Całkiem całkiem pedałki. U mnie na liczniku mają 20000 km a mimo to działają całkiem przyzwoicie. Choć przyznam szczerze, że raz je rozkręcałem bo coś w środku pstrykało... Po tak długim użytkowaniu nie mają żadnych luzów. Wpięcie i wypięcie bezproblemowe. Trochę ciężkawe - według mojej wagi 426 gramy. Pewnie już ich nie znajdziecie, ale jakby tak przypadkiem gdzieś... i cena korzystna... to nie zastanawiać się Brać Mać
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
outsider
Status: Offline
Dni: 7137 (99%)
Postów: 1704
Raków Zachód
|
|
Powrót do góry |
|
outsider
Status: Offline
Dni: 7137 (99%)
Postów: 1704
Raków Zachód
|
Sro 20 Kwi 05, 7:10:27 |
|
|
Tylna przerzutka shimano alivio:
Jak na tą klasę sprzętu spisuje się na razie znakomicie, da się dobrze doregulować chociaż zapiaszczona i zabłocona czasami zawodzi na którymś biegu ale da się zmusić do przerzucenia. Za tą cenę godna polecenia. |
|
Powrót do góry |
|
outsider
Status: Offline
Dni: 7137 (99%)
Postów: 1704
Raków Zachód
|
Sro 20 Kwi 05, 7:25:11 |
|
|
Tylna (piasta + bębenek) firmowany przez Kellysa:
Totalna tandeta jeśli chodzi o bębenek, fakt że piasty nie uszczelnione ale bębenek zasyfił się praktycznie po pierwszej jeździe w terenie w deszczu i piachu (czyszczenie = dodatkowe koszty ), o dziwo sama piasta pracuje do tej pory poprawnie ale kolega który jeździ stosunkowo mało, zajeździł te piasty po trzech sezonach a więc nie wiem czy u mnie przetrzyma ten sezon. |
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Sro 20 Kwi 05, 10:10:19 |
|
|
Obręcze Mavic X221 w komplecie ze szprychami DT Competition:
Koła zbudowane na tych komponentach naprawdę mile mnie zaskoczyły. Przedtem jeździłem na Vueltach i myślełem, że jak przesiądę się na te filigranowe Mavic`i to będę je centrował co dwa dni. Nic z tych rzeczy. Kółka coprawda dostają czasem jakiegoś bicia ale naprawdę rzadko. Na dobrą sprawę to po 6000 km ruszałem je raz i to kosmetycznie. A kółeczka naprawdę leciutkie - kto miał okazję zmienić jakieś ciężkie na lżejsze wie, że to ma znaczenie i czuje się różnicę. Oręcz waży 440 gram, jest oczywiście wzmacniana i kapslowana. Ja ją mam w zestawie z cieniowanymi szprychami DT Competition i jak tylko dacie te komponenty do kogoś kto NAPRAWDĘ umie zaplatać koła to będę Wam długo służyć. No chyba, że dacie do Bartolewskiego... to już Wasz wybór...
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
outsider
Status: Offline
Dni: 7137 (99%)
Postów: 1704
Raków Zachód
|
Sro 20 Kwi 05, 12:03:29 |
|
|
A może jeszcze wpisywalibyśmy ceny tego co opisujemy? Żeby ludzie wiedzieli w jakie zakresy cenowe wchodzą dane komponenty. |
|
Powrót do góry |
|
Siwy
Status: Offline
Dni: 7188 (99%) Poj. silnika: 600
Postów: 1676
Częstochowa Raków
|
Sro 20 Kwi 05, 16:44:08 |
|
|
Kompletny osprzęt Shimano C050:
Tylko spokojna turystyka... gdy zaczniesz uprawiać bardziej agresywną i ostrzejszą turytykę to niestety ale sprzęt nie wyrabia... u mnie gripy są już 3 sezon i jakoś się trzymają (są to klamko-manetki)... przerzutka tył - dość prosta w wyregulowaniu tak jak przód... korby - całkiem, całkiem ale only spokojna eksploatacja... stosuję do tego kompletu shimanowski łańcuch IG-31 i spisuje się dobrze... wolnobieg - MEGARANGE rula! :)
ceny:
przerzutka przód: 20 PLN
przerzutka tył: 40 PLN
korby: ok. 70 PLN
klamkomanetki: jak się je gdzieś jeszcze znajdzie nowe to ok.30 PLN/szt.
łańuch: 30-35 PLN
wolnobieg: 30-35 PLN
patrząc po cenach to wielkich rewelacji nie można oczekiwać...
Odblaski ratuja życie.
Umieszczanie w stopce tresci reklamowych (adresow internetowych, danych kontaktowych firmy, etc.) o charakterze komercyjnym jest usluga platna (100zl netto/m-c +23%VAT). |
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Czw 21 Kwi 05, 18:55:36 |
|
|
Ciuchy rowerowe R&P Pawlak:
Jako że jeżdżę w zimie potrzebowałem tanich zimowych ciuchów rowerowych. Ceny ubrań R&P Pawlak są naprawdę rewelacyjne Mam tej firmy getry z ocieplanej, wzmacnianej i podwójnej w newralgicznych miejscach (kolana) lycry, kurtkę z przedłużanym tyłem chroniącym plecy wykonaną z: przód - materiał z wszytą warstwą nieprzepuszczającą wiatru, tył - polar umożliwiający odprowadzenie pary wodnej powstającej podczas pracy mięśniowej z kieszenią zamykaną na zamek z naszytą taśmą odblaskową, ocieplacze na buty SPD z gąbki pokrytej lycrą i od przodu ortalionem - dla ochrony przed wodą i wiatrem, całość wyściełana w środku polarem oraz zmyślny ocieplany czepek pod kask również z lycry. Ciuchy służą mi już drugi rok i jestem z nich naprawdę zadowolony. A jeśli chodzi o ceny to:
getry 100 zł
kurtka 110 zł
ochraniacze 60 zł
czepek 20 zł
ceny są w przybliżeniu i jak porównacie je z cenami innych firm to przekonacie się że są naprawdę konkurencyjne. Polecam
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Nie 24 Kwi 05, 21:33:45 |
|
|
Środek suportu Kinex "na kwadrat":
Naprawdę godny polecenia. Przejechałem już na jednym całą masę kilosów. Jest w rewelacyjnym stanie. Wg mnie jakość mojego środka oscyluje w okolicach Shimano`wskiego LX`a (porównuję bo miałem kiedyś LX`a) a jest o wiele tańszy - biorąc pod uwagę cenę nie produkowanych już LX`ów na kwadrat. Jego waga również jest konkurencyjna do produktu japońskiego giganta (m.in. aluminiowe obie miski ). Dla ludzi pierwszy raz montujących Kinex`y: bez obaw To że po wkręceniu jedna z misek wystaje poza mufę suportu to uroda kinex`a - poprostu standartowe mufy ramy są dla niego trochę za wąskie i kilka zwojów gwintu miski wystaje na zewnątrz. W niczym to nie przeszkadza w rewelacyjnym działaniu tego komponentu. Nie pamiętam dokładnie ceny ale coś w okolicy 40 zł. Myślę że jak za taką jakość to dobrze zainwestowane pieniądze .
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Pon 25 Kwi 05, 18:25:26 |
|
|
Opony Panaracer Dart i Smoke:
Porządne, agresywne opony. Rozmiar 2,1. Dart to opona na przód z konkretnym ale dobrze ukierunkowanym bieżnikiem. Smoke na tył z dobrze znanym kształtem bieżnika stosowanym np. przez Dębicę a zapożyczonym właśnie od Smoke`a. Opony fantastycznie pracują w terenie - aż trawa leci spod kół. Dosłownie wgryzają się w nawierzchnię. Wyciągną Cię z największego piachu czy błota. Tylko że... trzeba najpierw do tego błota dojechać. Na asfalcie opony dają popalić. Konkretne opory toczenia. Raczej nie dla ludzi o wrażliwych kolanach. Ja sporo na nich jeździłem ale obecnie mam je w bike`u tylko zimą. Latem śmigam na mniejszych i lżejszych. Ogólnie jak ktoś lubi agresywną jazdę i design bike`a to polecam. Na jazdę szybszą i na dalsze dystanse raczej kłopotliwe.
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 7125 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 50
|
Sro 01 Cze 05, 15:09:45 |
|
|
Hamulce Avid Single Digit 7:
Zajefajne V-break`i Klocki z wymiennymi okładzinami. Bardzo sztywne. Myślę że porównać da się je pod tym względem tylko z shimano`wskim xtr`em. Rower dosłownie staje w miejscu zaraz po naciśnięciu klamki. Bardzo łatwy do wyczucia moment zablokowania koła, co jest dość istotne zwłaszcza przy przednim kole Hamulce są wyposażone w bardzo mocną sprężynę, co gwarantuje ich długą żywotność. U mnie współpracują z rewelacyjnymi wkładkami BBB - daje to morderczy efekt - Wizar może potwierdzić. Używam ich z klamkami LX`a, a podobno z klamkami Avid`a efekt jest jeszcze bardziej imponujący. Polecam bo wg mnie hample Avid są o niebo lepsze od shimano`wskich. Wiem bo miałem...
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
|