voit
Status: Offline
Dni: 4750 (66%)
Postów: 465
Wiek: 50
Częstochowa 1000-lecie
|
Sob 24 Sie 13, 8:51:31 Crosso - sakwy rowerowe |
|
|
Chciałbym pochwalić firmę Crosso za wzorowe potraktowanie klienta, a właściwie użytkownika ich sprzętu. Chodzi o sakwy „Crosso Dry” w których pękł mi gumowy oring odpowiadający za naciąg sakwy na bagażniku. Sakwy są prawie nowe (zakup maj 2013) i były tylko 3 dni na rowerze więc byłem dość zaskoczony kiedy „guma strzeliła”. Kiedy zadzwoniłem do producenta, a był to środek sezonu urlopowego,nikt nie odbierał. Trudno, trzeba było poradzić sobie samemu tym bardziej że nazajutrz miałem jechać z rzeczonymi sakwami. Zamiast oringu nawinąłem kilkanaście razy cienką gumę. Za jakiś czas zadzwonił telefon okazało się że dzwoni ktoś z Crosso przepraszając że nie odbierali, ale mają zdziesiątkowaną urlopami załogę. Wyłuszczyłem telefonicznie mój problem. Pan był zaskoczony tak szybką usterką w sprzęcie, ale obiecał wysłać naciąg najszybciej jak się da. Dodam tylko że nie było potrzebne wysyłanie paragonów, dowodów zakupu itp. Kilka dni potem przyszła przesyłka na koszt Crosso z 2 naciągami oraz katalogiem i firmową smyczą. Wiem że, takie traktowanie klienta w Crosso to nie pojedynczy przypadek, tym bardziej uważam że warto o tym wspomnieć bo w dzisiejszych czasach często dobry kontakt kończy się w momencie zakupu towaru a później bywa z tym różnie.
|
|