Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrmarino
Status: Offline
Dni: 6256 (88%)
Postów: 52
|
Nie 20 Maj 07, 21:15:36 rs dart 3 z manetka kilka slow na goraco |
|
|
w sobote kupilem rs dart 3 z manetka ... jak dla mnie to zboczony wydatek ... ale coz juz to popelnilem ... moj poprzedni rst 281el sluzyl dzielnie ~26 000km ... no moze ~28 000km ... po tym jak zalozono mi ta nowa machine to qurna ... przez pierwsze kilometry myslalem ze z przodu zlapalem gume ... na kilku mniejszych lekkich zjazdach (po kamieniach i syfie) do tej pory jechalem ok 30km/h teraz udalo mi sie 35 km/h z taka sama kontrola roweru ... mam jeszcze kilka zjazdow na ktorych go przetestuje ale to dopiero nastapi ... 100mm skoku to dla mnie cos nienormalnego ... duzo za duzo !! ... pojezdze miesiac i zmienie na 80mm bo podobno sie da tylko trzeba calego rozkrecic ... poprzedni mial 75mm i nie dobilem nigdy, nawet teraz na staruszku ... manetka ... eh ... blokada skoku to cos niesamowitego ... na szosie ... o wiele mniej sil wklada sie w jazde mozna jechac szybciej ... super sprawa ... kto duzo jezdzi napewno odczuje roznice ... nawet podjazdy w terenie ... naprawde nie myslalem ze bede tego uzywal ... manetka daje mozliwosc szybkiego wlaczania i wylaczania ... dzwignia jak do przerzutki ... byc moze teraz stosuje blokade nie tak jak trzeba ale testuje sobie a co ... bede uzywal poki dziala ...
fikolkow na tym amorku nie bede fikal nigdy ... na tym ani na zadnym innym ... nie mam umiejetnosci akrobatyczno-cyrkowych
jesli sie komus przyda taka informacja troche ponad 180cm/83kg
dlaczego nie warsztat i testy sprzetu ?? ... bo to kilka zdan o dzialaniu ktore mozna odczuc od razu po zmianie ... pozniej sie czlowiek przyzwyczai ... ciezko napisac ze to test jak przejechalem ze 120km ... o problemach tez napisze jesli takie beda
podstawowe zasady higieny sa takie, ze jak sie wchodzi to sie puka |
|
Powrót do góry |
|
piter
Status: Offline
Dni: 6906 (98%)
Postów: 1426
Wiek: 50
częstochowa-raków
|
Nie 20 Maj 07, 23:28:52 Re: rs dart 3 z manetka kilka slow na goraco |
|
|
mrmarino napisał: | ... 100mm skoku to dla mnie cos nienormalnego ... duzo za duzo !! ... pojezdze miesiac i zmienie na 80mm bo podobno sie da tylko trzeba calego rozkrecic ... |
...nie zmienisz....ja też myślałem , że "setka" to niezła drabina , ale pojeździłem i jest zarąbiście , wiadomo człowiek przyzwyczajony do starego , ale myślę że przekonasz się do "taaakiego" skoku...
|
|
Powrót do góry |
|
Reklama |
|
mrmarino
Status: Offline
Dni: 6256 (88%)
Postów: 52
|
Sob 26 Maj 07, 8:17:50 |
|
|
kurde ... do przyzwyczajenia zostaje mi jeszcze waga dart'a ... poprzednik byl lzejszy z przycieta rura sterowa wazyl ok 2kg (moglem zwazyc bo jest luzem) ... a ten ?? ... nie wiem chyba podchodzi pod 2,5 kg (domyslam sie tylko bo hebel straszny) jak nie lepiej ... najgorzej jest przy przeskakiwaniu przeszkod ... przednie kolo ciagle do dolu leci ... musze od nowa sie uczyc skakac ... inaczej ryjem do gleby ...
100mm na podjazdach jest kiepski ... wywala mnie w gore, przednie kolo w powietrze i tyle ... bede jezdzil dalej i zobacze moze sie przyzwyczaje ... zjazdy bardzo dobrze
caly czas nie moge sobie go wyregulowac pod siebie ... jeszcze bede krecil wszystkimi srubkami ...
maksymalnie wcisnalem go do 70mm ... nie wiem jak to sie moglo stac ...
podstawowe zasady higieny sa takie, ze jak sie wchodzi to sie puka |
|
Powrót do góry |
|
blabla
Status: Offline
Dni: 6680 (94%)
Postów: 686
cz-wa błeszno/grosz
|
Sob 26 Maj 07, 23:19:24 |
|
|
mrmarino napisał: | 100mm na podjazdach jest kiepski ... |
a od czego masz to co opisałeś w pierwszej wypowiedzi ->
mrmarino napisał: | manetka daje mozliwosc szybkiego wlaczania i wylaczania ... dzwignia jak do przerzutki ... byc moze teraz stosuje blokade nie tak jak trzeba ale testuje sobie a co ... bede uzywal poki dziala ... |
mrmarino napisał: | przednie kolo ciagle do dolu leci |
bo masz większy sag (czyli w skrócie pisząc widelec jest częściowo schowany w momencie kiedy siedzisz na rowerze, przy 100 powinno to być ok 2-2,5cm), którego w rst wogóle nie odczuwałeś, jedyna rada nauczyc się skakać od nowa mocniej wyrywająć kierownice,a efekty i radośc z jazdy przyjdą z czasem
........blaaaaaaaaaaaaaaaa....... |
|
Powrót do góry |
|
mrmarino
Status: Offline
Dni: 6256 (88%)
Postów: 52
|
Sro 30 Maj 07, 8:06:14 |
|
|
pokryntło od naprezenia wstepnego mnie sie zawięsiło ... teraz juz tylko kleszczami chyba ... moglem kupic zwykly bez regulacji amor ... w tym jakies oleje jakies cuda ... rozumie ze to sie tam zablokowac moze ale po jednym deszczu juz padlo ?? ... krece zeby byl bardziej miekki wiec nie powinno ciezko isc a nie idzie wcale ... przy poprzednim kreceniu utwardzalem ...
to ze schowany to wiem ... rst mial podobnie tylko mniej i nie mogelem tego regulowac ... d3 jest zwyczajnie ciezszy i dlatego ... od nowa uczenie i tyle
nie wiem czy wjezdzaliscie np: pod stok w morsku (obok stoku jest czerwony pieszy szlak) ... tam jest stromo i te +3 cm sprawiaja ze wyrywa bardziej kiere do gory ... moze jak juz przezwycieze opor pokryntla i schowa sie to 2,5 cm, zablokuje hebla to wtedy bedzie lepiej
... ale ogolnie jest pieknie ! ... reaktywacja rst ?? ... jeszcze zaczekam
podstawowe zasady higieny sa takie, ze jak sie wchodzi to sie puka |
|
Powrót do góry |
|
ktoś
Status: Offline
Dni: 6252 (88%)
Postów: 68
|
Sro 30 Maj 07, 16:32:53 |
|
|
Nie masz czegoś takiego w pokrętle naprężenia wstępnego jak bezpiecznik gdy gwint się kończy i sama regulacja w którąś ze stron, to przeskakuje by nie zerwać gwintu? Wydaje taki charakterystyczny odgłos i kręci się bez końca w jednym kierunku. Zapobiega to właśnie zerwaniu gwintu bądź zepsucia tej regulacji. Mój MXcomp tak miał.
Wasz "ulubieniec" powraca. |
|
Powrót do góry |
|
mrmarino
Status: Offline
Dni: 6256 (88%)
Postów: 52
|
Sro 30 Maj 07, 22:59:40 |
|
|
ktoś napisał: | Nie masz czegoś takiego w pokrętle naprężenia wstępnego jak bezpiecznik gdy gwint się kończy i sama regulacja w którąś ze stron, to przeskakuje by nie zerwać gwintu? |
banalne czarne pokretlo z napisami tylko ... nie dojechalem jeszcze do konca w ani na "+" ani na "-" wiec odglosu nie slyszalem ...
teraz juz odblokowalem ... lekko kleszczami przez szmate i sie ruszylo (nie poryswac bo na gwarancji) ... pewnie piach wlecial ... bylem pewien na 100% ze to nie koniec gwintu bo poprzednio krecilem w przeciwna strone
musze jeszcze przejechac z 1000km zanim sie ostatecznie zdeklaruje ... pogoda teraz nie sprzyja ... nie lubie deszczu
podstawowe zasady higieny sa takie, ze jak sie wchodzi to sie puka |
|
Powrót do góry |
|
mrmarino
Status: Offline
Dni: 6256 (88%)
Postów: 52
|
Sob 02 Cze 07, 14:19:46 |
|
|
nooo .... zaczynamy sie z dart'em lubiec ... to jak w tym kawale:
przychodzi baba z wytrzeszczem do lekarza
- panie doktorze mam wytrzeszcz straszny
- niech pani poluzuje warkoczyk
... no poluzowalem sprezyny z 10mm na ok 25mm skoku przy siedzeniu na rowerze ... stal i sie taki lepszy ... zjazdy super ... podjazdy lepiej ... ustawienie krolik - zolw: 1/4 w strone zolwia
podstawowe zasady higieny sa takie, ze jak sie wchodzi to sie puka |
|
Powrót do góry |
|
blabla
Status: Offline
Dni: 6680 (94%)
Postów: 686
cz-wa błeszno/grosz
|
Sob 02 Cze 07, 23:53:31 |
|
|
no i o to chodzi żeby tak dobrać odpowiednie ustawienia, a wtedy jazda stanie się czystą przyjemnością
mrmarino napisał: | no poluzowalem sprezyny z 10mm na ok 25mm skoku przy siedzeniu na rowerze |
czyli w końcu ustawiłeś odpowiedni sag dla 100mm amorka
........blaaaaaaaaaaaaaaaa....... |
|
Powrót do góry |
|
|