Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
XeLiBrI
Status: Offline
Dni: 6788 (96%)
Postów: 334
:] Częstochowa - Kambodrza :]
|
|
Powrót do góry |
|
Andrzej
Status: Offline
Dni: 6945 (98%)
Postów: 594
Wiek: 34
Częstochowa - Raków Zachód
|
|
Powrót do góry |
|
Reklama |
|
Wojtek
Status: Offline
Dni: 6897 (97%)
Postów: 136
|
|
Powrót do góry |
|
XeLiBrI
Status: Offline
Dni: 6788 (96%)
Postów: 334
:] Częstochowa - Kambodrza :]
|
Wto 18 Paź 05, 15:26:57 |
|
|
ale wy macie marzenia
ale po co takie tarcze w takim rowerze
http://budzik.fotolog.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
Status: Offline
Dni: 6897 (97%)
Postów: 136
|
Wto 18 Paź 05, 15:28:44 |
|
|
widzisz hamulce tarczowe mają taką "przypadłość" że lepiej hamuja...tak wiec dla lepszego hamowania TAK brawo pozdro
lubisz dziwnych ludzi ?? to klauna se namaluj. |
|
Powrót do góry |
|
XeLiBrI
Status: Offline
Dni: 6788 (96%)
Postów: 334
:] Częstochowa - Kambodrza :]
|
Wto 18 Paź 05, 15:35:15 |
|
|
ale w rowerze do xc profesjonalnym liczy sie waga troche ( tak mi sie wydaje )
a tarczowki nawet dobre nie naleza do najlzejszych...
http://budzik.fotolog.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
spryciarz
Status: Offline
Dni: 6864 (97%)
Postów: 34
Częstochowa - Śródmieście
|
Wto 18 Paź 05, 17:05:34 |
|
|
Tylko pomyślcie ile to bedzie kosztować |
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
Status: Offline
Dni: 6897 (97%)
Postów: 136
|
Wto 18 Paź 05, 17:10:19 |
|
|
a mi sie wydaje ze nie tylko...patrz np. na kone tez robi rowery do xc pro ale tez maja tarczowki bo to tak naprawde nie tylko maszyny do xc ale i do maratonow gdzie tarczowki sie bardzo przydaja. Zresztą jak jest błotnista trasa to nawet najlepsi zakładają tarczówki w xc (jezeli maja zapasowe kola)
lubisz dziwnych ludzi ?? to klauna se namaluj. |
|
Powrót do góry |
|
szczepan
Status: Offline
Dni: 7036 (99%)
Postów: 3236
Wiek: 37
cZwA/ ŁdZ / kRk / wrocLove
|
Wto 18 Paź 05, 21:10:49 |
|
|
Nie wiem czy wiesz, ale hamulce tarczowe są dużo lepsze do zwykłych v-ek, a ich waga nie ma tutaj znaczenia bo hamują dużo lepiej. To jest normalny postęp technologiczny i z czasem będzie to standardowe wyposażenie bike'ów
© Copyright by Szczepan ® All Rights Reserved
|
|
Powrót do góry |
|
XeLiBrI
Status: Offline
Dni: 6788 (96%)
Postów: 334
:] Częstochowa - Kambodrza :]
|
Wto 18 Paź 05, 21:49:34 |
|
|
w sumie tez macie racje
ja narazie v-ki
ale w sumie co do tarczowek to ich podobno nie trzeba nawet regulowac
tak mi mowil gostek ktory ma Deore tarczowki, nie wiem czy to prawda.
http://budzik.fotolog.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
Andrzej
Status: Offline
Dni: 6945 (98%)
Postów: 594
Wiek: 34
Częstochowa - Raków Zachód
|
Wto 18 Paź 05, 21:55:40 |
|
|
tarczowki nie sa wcale bez obslugowe... chociaz nie ma takich problemow jak z V-kami ze sie kolo nie miesci miedzy szczekami, ale trzeba wymieniac plyny( jesli sa hydrauliczne ), wymieniac klocki...
http://luda.eu/ fotografia na zamówienie |
|
Powrót do góry |
|
MonteRochee
Status: Offline
Przebieg: 7098 (100%)
Kondycha: 1726
Kawodrza Dolna
|
Sro 19 Paź 05, 0:38:38 |
|
|
jeśli chodzi o hamulce tarczowe to tylko hydrauliki, reszta czyli mechaniki typu WiznZip, Tektro stare Deore są klasy zwykłych v-łek, no jedna jest ewentualność - zima, wiadomo dlaczego,...zresztą materiały eksploatacyjne są duzo droższe niż do v-brake'ów
...pozdrowienia dla wszystkich rowerowych teoretyków...ja jak Speedy jeszcze żyję... |
|
Powrót do góry |
|
piter
Status: Offline
Dni: 6924 (98%)
Postów: 1426
Wiek: 50
częstochowa-raków
|
Sro 19 Paź 05, 0:40:49 |
|
|
dobre "V" z wyższej półki , umiejętnie wyregulowane i z dobrymi jakościowo klockami potrafią być równie skuteczne co tarcze hydrauliczne ( bo zwykłe tarcze to tylko bajer podnoszący wagę roweru) , a i i obsługa "V" jest bajecznie prosta...dzięki czemu każdą usterkę da się naprawić lub chociaż tak zminimalizować , aby jazda była możliwa.....
|
|
Powrót do góry |
|
XeLiBrI
Status: Offline
Dni: 6788 (96%)
Postów: 334
:] Częstochowa - Kambodrza :]
|
|
Powrót do góry |
|
Poisonek
Status: Offline
Dni: 6996 (99%)
Postów: 3301
Wiek: 49
|
Czw 03 Lis 05, 13:08:13 |
|
|
piter napisał: | dobre "V" z wyższej półki , umiejętnie wyregulowane i z dobrymi jakościowo klockami potrafią być równie skuteczne co tarcze hydrauliczne ( bo zwykłe tarcze to tylko bajer podnoszący wagę roweru) |
Zgadzam się w 100%. Ja mam Avid`y SD 7. Ich sztywność i siła hamowania jest fantastyczna. Zapraszam każdego gościa z tarczami na test porównawczy. Gwarantuję, że osiągnę lepszy wynik drogi hamowania od tarcz mechanicznych i porównywalny w hydraulicznych. Według mnie tarczówki spełniają swoją rolę głównie w bardziej extremalnych formach kolarstwa górskiego niż w xc.
Dream Big, Play Hard, LIVESTRONG
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
Status: Offline
Dni: 6897 (97%)
Postów: 136
|
Czw 03 Lis 05, 14:35:43 |
|
|
owszem jednak z tego co słyszałem (czytałem) w trudnym terenie tzn. błotnistym i górskim nawet najlepsze V-ki tracą swoje właściwości i są gorsze od porządnych tarczowek (odwołuję się tutaj do pisma bikeboard)
lubisz dziwnych ludzi ?? to klauna se namaluj. |
|
Powrót do góry |
|
MonteRochee
Status: Offline
Przebieg: 7098 (100%)
Kondycha: 1726
Kawodrza Dolna
|
Czw 03 Lis 05, 23:26:15 |
|
|
Wojtek napisał: | owszem jednak z tego co słyszałem (czytałem) w trudnym terenie tzn. błotnistym i górskim nawet najlepsze V-ki tracą swoje właściwości i są gorsze od porządnych tarczowek |
tu też się zgadzam, chodzi mi głównie o zimę i jazdę w śniegu, do tego dochodzą centry kół
mimo tego nie zamienił bym v-brake'ów Avida na jakieś Pro maxy czy Win Zipy tarczowe mechaniczne
...pozdrowienia dla wszystkich rowerowych teoretyków...ja jak Speedy jeszcze żyję... |
|
Powrót do góry |
|
|